اخبار ورزشیسایر اخبار

انتخابات جانبازان و معلولین| اسبقیان با ۲۲ رای رئیس شد

اسبقیان با ۲۲ رای برای ۴ سال رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولین از ساعت ۱۰ امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این جلسه به ریاست مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضای مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته به عنوان نماینده کمیته و محمود خسروی وفا به عنوان رئیس کمیته ملی پارالمپیک نیز در این انتخابات حضور داشتند.

برای ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین، ۶ کاندیدا به نام های سیدمحمدشروین اسبقیان، کرم الله علیمرادی، مجید قدمی، غفور کارگری، امیر ماندگارفرد و بهمن نیکخو  با یکدیگر رقابت می کردند.

پیش از انتخابات ۳ نامزد انصراف دادند. سیدمحمدشروین اسبقیان، کرم‌الله علیمرادی، مجید قدمی، غفور کارگری، امیر ماندگارفرد نامزد بودند و در نهایت انتخابات بین اسبقیان و علیمرادی برگزار شد.

کل افرادی که در مجمع رای دادند، ۳۵ نفر بودند و به دلیل رعایت شرایط بهداشتی هر کس سر جای خودش رای داد.

در نهایت پس از رای گیری، محمدشروین اسبقیان با ۲۲ رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون جانبازان و معلولین برای ۴ سال آتی انتخاب شد. علیمرادی نیز ۱۳ رای آورد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا