اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران: برتری با ارزش استقلال مقابل آلومینیوم

دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال با پیروزی آبی‌های تهران به پایان رسید.
به گزارش پیشرو ورزش، دو تیم آلومینیوم و استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر و در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌ها به پایان رسید.
شاگردان نکونام با این برد ۵۰ امتیازی شدند تا بدون توجه به نتایج دیگر رقیبان، همچنان صدرنشین لیگ برتر باشند.
آلومینیوم نیز با قبول این شکست خانگی در امتیاز ۳۰ باقی ماند تا تیم نهم جدول باشد.
داور: رضا عادل
کمک‌ها: یعقوب سخندان – بهمن عبداللهی
کارت زرد: مهران موسوی از آلومینیوم / میلاد فخرالدینی، جواد نکونام (سرمربی)، کیانوش رحمتی (مربی) و جلال‌الدین ماشاریپوف از استقلال
کارت قرمز:-
گل: گوستاوو بلانکو (۱+۴۵)
*سرمربی استقلال که در بازی رفت مقابل سپاهان کارت زرد گرفته بود، با کارت زرد در نیمه اول بازی امروز، ۲ کارته شد تا بزرگترین محروم آبی‌ها در بازی خانگی هفته بعد مقابل شمس آذر قزوین باشد.
ترکیب آلومینیوم
احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری(۷۰-ابوالفضل قنبری)، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان(۷۳-علیرضا نقی زاده)، میلاد بدرقه(۷۰-رضا جبیره) و مهدی لطفی
(۸۵-شروین بزرگ)
سرمربی: سیدمجتبی حسینی
ترکیب استقلال
سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی(۷۸-پیمان بابایی)، زبیر نیک نفس(۷۸-امید حامدی‌فر)، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، جلال الدین ماشاریپوف(۳+۹۰-جعفرسلمانی) و آرش رضاوند
سرمربی: جواد نکونام
لحظات حساس
دقیقه ۲: ارسال جلالی از روی نقطه کرنر با ضربه سر خطرناک سلیمی در محوطه جریمه آلومینیوم همراه شد اما توپ از کنار دروازه گوهری به بیرون رفت.
دقیقه ۹: ارسال زمینی و خطرناک جلالی در محوطه جریمه آلومینیوم، عرض دروازه این تیم را طی کرد و مهرداد محمدی هم نتوانست به توپ ضربه بزند تا این فرصت برای تیم آبی پوش از دست برود.
دقیقه ۱۷: شوت فنی امیر نوری از پشت محوطه جریمه استقلال با فاصله از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.
دقیقه ۲۲: ضربه سر بلانکو در محوطه جریمه آلومینیوم روی ارسال کرنر، به شکل خطرناک از کنار دروازه گوهری به بیرون رفت.
دقیقه ۳۲: پرواز بلند ایمان سلیمی در محوطه جریمه آلومینیوم با ضربه سر این بازیکن همراه شد اما توپ خطرناک او پس از برخورد به تیرک افقی به بیرون رفت.
دقیقه ۳۵: پاس خوب رضاوند با کنترل خوب بلانکو در محوطه جریمه آلومینیوم همراه شد اما مهاجم آرژانتینی استقلال نتوانست به توپ ضربه بزند تا مدافع حریف تن به کرنر بدهد.
دقیقه ۱+۴۵: ارسال خوب جلالی با ضربه سر بلانکو در محوطه جریمه آلومینیوم همراه شد تا گوهری پس از عبور توپ از خط، آن را برگشت بدهد!
نیمه دوم
دقیقه ۵۱: ارسال خطرناک روی تیر دوم استقلال را سیدحسین حسینی با دست مخالف راهی کرنر کرد.
دقیقه ۵۳: ضربه سر مهران موسوی در غفلت مدافعان استقلال به کناره دروازه حسینی برخورد کرد تا کاپیتان استقلال با فریادهای خودش به انتقاد از مدافعان بپردازد.
دقیقه ۷۳: پاس کاتبک بازیکن آلومینیوم در محوطه جریمه استقلال قبل از رسیدن به بازیکن خودی، به چشمی برخورد کرد و راهی کرنر شد. درادامه نیز ارسال خطرناک روی محوطه جریمه استقلال را چشمی برگشت داد.
دقیقه ۷۸: دفع ناقص حسینی با ضربه سر بازیکن آلومینیوم در محوطه جریمه استقلال همراه شد اما دروازه‌بان استقلال در ادامه این توپ را به آغوش کشید.
دقیقه ۸۸: ارسال خطرناک روی دروازه استقلال را حسینی نتوانست جمع کند تا تیم میزبان صاحب ضربه کرنر شود. در ادامه ارسال از روی نقطه کرنر را حسینی با پرشی بلند جمع کرد.
دقیقه ۵+۹۰: ضربه سرعلیرضا نقی زاده با اختلاف کم و به شکل خطرناک از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت تا نتیجه بازی عوض نشود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا