اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

نائب رئیس هیات گلف استان تهران: چهارمین دوره مسابقات استعدادهای برتر کشور به میزبانی تهران برگزار خواهد شد

بهناز سربازی نائب رئیس هیات گلف استان تهران طی گفتگویی در خصوص برگزاری مسابقات استعدادی برتر کشور توضیحاتی ارائه نمود.

به گزارش پیشرو ورزش، سربازی گفت: سال گذشته نیز میزبان مسابقات هیات تهران بود و امسال هم میزبانی با افتخار به تهران رسیده است.

وی افزود: اقدامات لازم در خصوص برگزاری این جشنواره را بیش از دوماه است آغاز کردیم و کمیته های مختلف را تشکیل دادیم و برنامه ریزی کردیم که به امید خدا بتوانیم هیات تهران و فدراسیون را سربلند کنیم.

نایب رئیس هیات گلف تهران گفت: آقای رحیمی پور ریاست هیات گلف استان تهران نیز با اشراف کامل به برنامه ها، تلاش های زیادی کردند که فعالیت های مرتبط با جشنواره را بهتر جلو ببریم.

سربازی در ادامه گفت: یک لوگو برای مسابقه در نظر گرفتیم که همانطور در مراسم رونمایی از آن ریاست محترم فدراسیون هم گفتند دغدغه زیست محیطی مان را قصد داریم نشان دهیم و هدفمون از یوزپلنگ این بوده که به بقای محیط زیست و حیوانات بها دهیم و الان موضوعی که مرتبط با رشته خودمان است از بین رفتن تنها زمین گلف ایران است که متاسفانه نگاه و توجهی به آن در این سالها نشده است و دارد از بین می رود و دچار خشک سالی شده و دیگر ما آن محیط سرسبز را نداریم و این شد که ما این لوگو را انتخاب کردیم تا دغدغه خودمان را اعلام کنیم و از دکتر عزیزی ریاست محترم فدراسیون گلف نیز حمایت کنیم و ایشان نیز این دغدغه ها را به یاری خدا به گوش مسئولین برسانند که به نتیجه برسیم.

سربازی گفت: باید به عرض برسانم ما عروسک یوزپلنگی را به عنوان نماد بازی ها انتخاب کردیم که قرار است آن را بعنوان یادبود به نفرات اول تا سوم در بخش پسران و دختران و هم به تیم ها مقام اول تا سوم اهدا کنیم.

همچنین از دیگر برنامه های مسابقات مقرر است به کوچکترین شرکت کننده نیز لوح سپاس و هدیه ای تعلق گیرد.

همچنین از سه پیشکسوت گلف مقرر است تجلیل کنیم تا اعلام کنیم احترام به پیشکسوتان از برنامه های اصلی این رشته است.

نایب رئیس هیات گلف تهران گفت: شعار مسابقات نیز تمرکز، احترام و محیط زیست است.

همچنین تمرکز و احترام بخشی از اصول رشته گلف است.

سربازی در ادامه عنوان داشت: محیط زیست نیز خانه اصلی گلف است چرا که ما گلف را در طبیعت داریم و باید نسبت به حفظ آن تلاش کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه هایی که در نظر داریم اجرای بازی گلف با حضور تن پوش عروسکی است که بنا داریم یک کار تبلیغاتی داشته باشیم و بچه ها را با زبان عروسک با این رشته آشنا و جذب کنیم.

نایب رئیس هیات گلف پایتخت بیان داشت: مراسم رونمایی هم از نماد، لوگو و… داشتیم که ابتدا در فدراسیون با حضور دکتر عزیزی ریاست فدراسیون و سپس در اداره کل ورزش و جوانان تهران با حضور دکتر جوادی رسما به نمایش در آمد و رونمایی شد.

سربازی‌گفت: تیم تهران بیش از سه ماه تشکیل شده است و انتخابی برگزار شده و تمرین ها به صورت منظم برگزار شده است که سعی کردیم از یکی از بهترین مربیان رشته گلف خانم لیلا سربازی مربی تیم ملی جوانان کشورمان استفاده کنیم.

بهناز سربازی همچنین تعداد تیم های شرکت کننده را در بخش دختران ۷۰ نفر د در بخش پسران ۷۰ نفر به همراه سرپرستان و مربیان آن ها اعلام کرد که تهران با افتخار میزبان آن ها از ۲۵ شهریور الی ۲۷ شهریور در مجموعه ورزشی انقلاب خواهد بود.

سربازی در سخنان پایانی خود گفت: امید و آرزومان این است که با همدلی و تلاشی که کل گروه داشته یک نتیجه قابل قبولی در مسابقات بگیریم و جا دارد از همه اعضای هیات تهران به خاطر زحماتی که در این جشنواره کشیدند صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 6 =

دکمه بازگشت به بالا