اخبار ورزشیفوتبال جهان

میلان از جذب ستاره آلمانی پشیمان شد؟!

بر اساس ادعای کالچیو مرکاتو میلان دیگر تمایلی به جذب ماریو گوتزه ندارد.

به گزارش پیشرو اسپرت، بعد از پشت سر گذاشتن سه فصل کاملا ناموفق در بایرن مونیخ بود که ماریو گوتزه در تابستان سال ۲۰۱۶ از جمع باواریایی‌ها جدا شد و به دورتموند بازگشت تا شاید دوباره در تیم سابق خود احیا شود.

زننده گل قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ در بازگشت دوباره به دورتموند هم نتوانست روزهای خوب گذشته را تکرار کند و حالا بعد از سه فصل دوباره در نقل و انتقالات پیش رو این تیم را ترک خواهد کرد چرا که اخیراً باشگاه آلمانی به شکل رسمی این موضوع را تایید کرد.

 

 

 

 

با وجود علاقه ای که سویا به جذب ماریو گوتزه نشان داده اما بسیاری معتقد هستند که آینده این ستاره آلمانی در سری آ رقم خواهد خورد. از طرفی گفته می شود که دو باشگاه رم و فیورنتینا نیز به شدت شرایط جذب این بازیکن را دنبال می کند.

 

حالا و در همین رابطه کالچیو مرکاتو مدعی شده دیگر تیم ایتالیایی یعنی میلان که اخیراً صحبت‌هایی در رابطه با علاقه آنها به جذب ماریو گوتزه منتشر شده بود، از خرید این بازیکن پشیمان شده و دیگر برنامه‌ای برای جذب ستاره آلمانی ندارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا