اخبار ورزشیفوتبال جهان

ژاوی: فکر نمی‌کردم رئال انقدر ساده بازی کند

سرمربی بارسلونا پس از پیروزی تاریخی مقابل رئال مادرید از کیفیت تیمش صحبت کرد و از علت پیروزی مقابل تیم رقیب گفت.

به گزارش پیشرو ورزش، ژاوی پس از پیروزی پرگل و تاریخی مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو گفت: ما برای کسب این نتیجه واقعا تلاش کردیم ولی من انتظار نداشتم که در این بازی آن هم در ورزشگاه برنابئو انقدر از حریف سر باشیم. انتظار داشتم بازی سخت‌تری پیش رویمان باشد. من بسیار خوشحالم.

ژاوی در پاسخ به این سوال که آیا این پیروزی را با برد ۶ بر ۲ بارسا مقابل رئال می‌توان مقایسه کرد، گفت: چرا که نه، ما خیلی زیاد از حریف سر بودیم و از هر نظر بهتر کار کردیم. حالا با لبخندی از گوش تا گوش اینجا را ترک می‌کنیم.

وی ادامه داد: این بازی را بردیم و فکر نکنیم که جام گرفتیم. باید هوشیار باشیم و حواسمان به کار باشد. باید به تلاش ادامه دهیم. امروز را می‌توانیم جشن بگیریم ولی از فردا باید به بازی مقابل سویا فکر کنیم. آنجا هم ۳ امتیاز وجود دارد.

رئال مادرید با ۶۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های سویا ۵۷ و بارسلونا ۵۴ ، اتلتیکو مادرید ۵۴ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 20 =

دکمه بازگشت به بالا