اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

مورایس: تنها می‌توانیم از اشتباه خود درس بگیریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی‌دانستم که ۳ ماه گذشته است، به عنوان یک انسان همه اشتباه می‌کنیم، تنها می‌توانیم از اشتباه خود درس بگیریم.

به گزارش پیشرو ورزش، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: گلی خوردیم که نباید دریافت می‌کردیم، فولاد تیمی است که از ابتدای فصل تغییر کرده و از نظر تدافعی فشرده‌تر شدند.

وی‌ افزود: از هواداران ممنونم، هوای بارانی باعث می‌شد که شاید بسیاری نتوانند برای تماشای بازی به ورزشگاه بیایند؛ امیدوارم در آینده ورزشگاه مسقف نیز در ایران وجود داشته باشد.

مورایس تصریح کرد: تغییر ساعت به درخواست بازیکنان تیم ما بود، به دلیل شرایط جوی دوست داشتیم بازی زودتر برگزار شود، به فدراسیون نامه زدیم و تشکر می‌کنم که قبول کردند.

سرمربی سپاهان ادامه داد: متشکرم از کسانی که به ورزشگاه آمدند، و همچنین از کسانی که در خانه بازی را تماشا کردند.

وی در پاسخ به شرایطی که سپاهان پس از کسب ۴ امتیاز در لیگ برتر پشت سر گذاشت، گفت: سخت بود فکر کردن و قدم گذاشتن در مسیری که از ۳ ماه پیش برای ما آغاز شد، کار من به صورت روزانه است و اگر صادقانه بگویم عادلانه نبود، شاید روزی ببازید و روز شما نباشد اما باید همه چیز عادلانه باشد.

مورایس ادامه داد: حس من این بود که می‌توانست متفاوت باشد؛ همه روی خوب فوتبال را می‌خواهیم، این که کسی قدرت داشته باشد و چشم بر روی آن ببندیم و کسی که قدرت ندارد جریمه شود عادلانه نیست؛ نمی‌دانستم که ۳ ماه گذشته است، به عنوان یک انسان همه اشتباه می‌کنیم، تنها می‌توانیم از اشتباه خود درس بگیریم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: اگر قرار است کسی جایگاهی را کسب کند باید یکسان باشید و نباید برتری خاصی نسبت به دیگری داشته باشید، باید بر اساس مهارت‌ها موفق شوید، در یک جهان عادلانه باید این اتفاق رخ دهد؛ در جهان همه چیز برای همه افراد وجود دارد و نیاز نیست با یکدیگر بجنگیم.

وی در خصوص غیبت دانشگر در لیست سپاهان و این که آیا این غیبت انضباطی بود گفت: این اتفاقات در زندگی مربی خیلی سخت است، در مدیریت ارزش‌هایی داریم که باید به آن احترام گذاشت؛ برای تیم بودن انضباط خیلی مهم است، به عنوان یک فرد در تیم باید تصمیمی بگیریم که هم خودمان شاد شویم و هم بقیه، اگر فقط به خودمان فکر کنیم اتفاق خوبی رخ نمی‌دهد، اگر فقط به نتیجه فکر کنیم نمی‌توانیم کار زیادی انجام دهیم، دانشگر بازیکن خیلی خوبی است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا