اخبار ورزشیاسلایدر اصلیتوپ و تورویژه‌های خبری

شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ مقابل ایتالیا قرار گرفت و نتیجه را به حریف واگذار کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ از ساعت ۱۴:۳۰ به میزبانی هلند به مصاف ایتالیا رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶، ۲۶ بر ۲۴ به سود ایتالیا خاتمه پیدا کرد. در ست سوم و در حالی که نتیجه بازی ۲۴ بر ۲۰ به سود ایران بود و شاگردان عطایی تنها به یک امتیاز برای بردن ست نیاز داشتند، ۶ امتیاز پیاپی را به حریف دادند تا در نهایت بازنده مسابقه شوند!

سید محمد موسوی، محمد ولی‌زاده، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خانزاده، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور نفرات شروع کننده بازی مقابل ایتالیا بودند و در ادامه با صلاحدید کادر فنی سایر نفرات از جمله شهروز همایونفرمنش، علی حاجی‌پور، امیرحسین اسفندیار و آرمان صالحی و … هم به ترکیب تیم ایران اضافه شدند.

والیبال ایران در هفته اول توانست از سد چین عبور کند و نتیجه را به تیم‌های ملی ژاپن، لهستان و اسلوونی واگذار کرد. در آغاز هفته دوم تیم ملی والیبال کشورمان توانست با نتیجه ۳ بر صفر از سد آلمان عبور کند.

شاگردان بهروز عطایی در ادامه رقابت‌های خود در هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ روز جمعه از ساعت ۱۸ مقابل آمریکا صف‌آرایی خواهند کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا