اخبار ورزشیفوتبال جهان

موراتی توجه اینتر به مسی را تایید کرد

رئیس سابق باشگاه اینتر توجه این باشگاه به فوق ستاره بارسلونا را تایید کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه اینتر به شایعات پیشنهاد این باشگاه به لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا واکنش نشان داد و به نوعی آن را تایید کرد.

موراتی در مصاحبه با نشریه «آس» اسپانیا، گفت: فقط می توانم در تخیلم حضور مسی در اینتر را تصور کنم. من مطمئم که گروه سانینگ مالکان باشگاه اینتر تلاشی برای جذب ستاره بارسلونا کردند و یا حداقل بزودی این اقدام را خواهند کرد.

وی افزود: می دانیم جذب مسی انتقال راحتی از لحاظ اقتصادی نیست اما مشکل بزرگ تر این است که خود او چه می خواهد. ما باید بفهیم مسی چه چیزی را می خواهد و قصد ترک بارسلونا را دارد تا اینتر وارد عمل شود.

رئیس سابق باشگاه اینتر ادامه داد: اگر بارسلونا اکنون رونالد کومان را به عنوان سرمربی جدیدش معرفی کرده، اینتر هم می تواند جانشین مناسبی برای کونته پیدا کند. اینتر در بازی فینال عملکرد خوبی داشت ولی سویا تجربه زیادی در این رقابت ها را دارد و موفق شد با استفاده از تجربه اش فاتح جام شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا