اخبار ورزشیفوتبال ایران

عنایتی: استقلال ستاره ندارد و به معنی واقعی تیم است

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت:استقلال ستاره ندارد و به معنای واقعی یک تیم است، به همین دلیل همه روی ریل موفقیت حرکت می‌کنند.

به گزارش پیشرو اسپرت، رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص قرعه جام حذفی برای استقلال که منجر به برگزاری دیدار تکراری این تیم با سپاهان شد، اظهار داشت: دیدار استقلال و سپاهان که در لیگ برگزار شد، خیلی جذابی بود و سال‌ها بود که در لیگ برتر چنین فوتبالی ندیده بودیم. امیدوارم استقلال در بازی جام حذفی با تمرکز و بدون حاشیه وارد زمین شود و برنده باشد. از سوی دیگر برای امیرقلعه‌نویی نیز که سال‌ها برای فوتبال کشورمان زحمت کشیده آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی با اشاره به نقش استراماچونی در نتایج آبی پوشان از روزی که این مربی به ایران آمد و هدایت این تیم را برعهده گرفت، تصریح کرد:  مشخص بود که روند رو به رشد این تیم ادامه خواهد داشت. حتی در بازی‌هایی که استقلال نتیجه نمی‌گرفت و یا به تساوی می‌رسید مشخص بود که روی این تیم کار شده است.

مهاجم سابق آبی پوشان ادامه داد: با وجود اینکه استقلال مهره تعیین‌کننده ندارد، اما این تیم یک‌دست و در کار گروهی فوق‌العاده است، خوشبختانه در این هفته‌ها هم تیم موفق بوده و امیدوارم مدیریت باشگاه از تیم و کادر فنی حمایت کند تا این روند ادامه‌دار باشد.

عنایتی در پاسخ به این سوال که یعنی معتقد است استقلال ستاره ندارد، گفت: دقیقا منظورم همین است. استقلال ستاره ندارد و به معنای واقعی یک تیم است، به همین دلیل همه روی ریل موفقیت حرکت می‌کنند.

وی در خصوص اینکه چقدر برای آبی‌پوشان شانس قهرمانی قائل است، گفت: از الان نمی‌شود تصمیم گرفت، ولی این تیم شخصیت قهرمانی را دارد. اگر فراز و نشیبی در استقلال وجود نداشته باشد، بازیکنانش انگیزه قهرمانی را دارند و وقتی مربی مثل استراماچونی با آن حرارت تیمش را از کنار خط هدایت می‌کند، نشان‌دهنده این است که روحیه برتری‌طلبی به این تیم تزریق شده است.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص جدایی احتمالی مارک ویلموتس از تیم ملی عنوان کرد: ما در حال حاضر دچار یک چالش هستیم. بعد از بازی با بحرین و عراق شرایط به شکلی شده که باید حتما از ۴ بازی آینده امتیازات را بگیریم. هر لغزشی ممکن است کل فوتبال ما را وارد چالش کند. امیدوارم هستم مدیران فدراسیون احساسی تصمیم نگیرند و دست به یک اقدام مناسب برای تیم ملی بزنند.

عنایتی ادامه داد: تیم ملی ایران طی سال‌های اخیر در صدر رنکینگ فوتبال آسیا بوده و باید طوری برای این تیم تصمیم گرفته شود که اگر ویلموتس برنگشت، تیم ملی ضربه بدتری نخورد.

وی افزود: البته ویلموتس خودش هم مقصر بود و با ذهنیتی وارد فوتبال ایران شد که همه از او توقع موفقیت داشتند، اما کارنامه اش موفق نبود و درخواست‌های نامعقول وی که در آستانه بازی با بحرین و عراق صورت گرفت، باعث شد تا تمرکز تیم ملی و او برهم بریزد. تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با عراق شرایط روحی خوبی را سپری نکرد و حتی در دعوت شدن بازیکنان به تیم ملی نیز اشکالاتی وجود داشت که باعث شد تا در روند کلی اثرگذار باشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا