اخبار ورزشیفوتبال ایران

مهدی واعظی در گفتگو با مازیار خویشوند سردبیر پیشرو ورزش: پیش بینی نتیجه دربی سخت است ولی امیدوارم تیم محبوبم پرسپولیس برنده این بازی شود

مهدی واعظی سنگربان سابق پرسپولیس در گفتگویی با پیشرو ورزش نظر خود را در خصوص دربی ۹۴ بیان داشت.

به گزارش پیشرو ورزش ، سنگربان محبوب قرمزهای پایتخت در گفتگویی با مازیار خویشوند (سردبیر پیشرو ورزش) نقطه نظرات خود در خصوص دربی پایتخت عنوان کرد.

مهدی واعظی بازیکن محبوب سابق پرسپولیس در خصوص دربی نود و چهارم بین تیم های پرسپولیس و استقلال گفت: نتیجه ی بازی را سخت می شود پیش بینی کرد ،  ولی امیدوارم که تیم محبوب و پر طرفدارم پرسپولیس موفق به پیروزی شود.

وی همچنین گفت: اگر از لحاظ  شرایط جدول بخواهیم نگاه کنیم وضعیت استقلال بهتر است ولی دربی شرایط خاص خودش را دارد،  ولی به نظرمن با توجه به چند بازیه اخیر پرسپولیس می تواند شرایط بهتری را داشته باشد.

واعظی گفت : خط دفاعیه منسجم پرسپولیس و انگیزه گلزنی خط حمله ی آن قطعا در این بازی به نفع پرسپولیس خواهد بود.

این سنگربان سابق پرسپولیس در خصوص خاطره خود از دربی گفت: در بازی با استقلال آرش برهانی با من  تک به تک شد و پس از مهار توپ و پاس به دفاع خودمان ،  به آرش گفتم کار شما تموم هست  و این توپ گل می شود که همینطور هم شد و گل زدیم.  البته آن بازی با مساوی به پایان رسید.

 

گزارش/مازیار خویشوند-سربیر پیشرو ورزش

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا