اخبار ورزشیسایر اخبار

ملی‌پوش سنگنوردی: فدراسیون تلاشی برای کسب سهمیه المپیک نکرد

ملی پوش سنگنوردی کشوررمان گفت: خودم مبلغ زیادی برای اردو هزینه کردم، اما فدراسیون هیچ تلاشی برای کسب سهمیه المپیک نکرد.

به گزارش پیشرو اسپرت ، علی برات‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عملکردش در مسابقات سنگنوردی المپیک ساحلی اظهار داشت: با توجه به اینکه رقابت‌های المپیکی بود، از هر کشور یک یا دو سنگ نورد برتر شرکت کرده بودند و سطح مسابقات بالا بود. من هم از شرایط بدنی‌ام و نسبت به تمریناتی که کرده بودم، از عملکردم راضی هستم. مسابقات در سه مرحله بود، اما با توجه به اینکه ما دعوت شده بودیم، مستقیما به نیمه نهایی رفتیم.

وی در مورد برنامه‌های بعدی‌اش گفت: ۸ روز دیگر باید در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی شرکت کنیم، اما هنوز اسامی به صورت دقیق از سوی فدراسیون اعلام نشده است.

ملی پوش سنگنوردیکشورمان در مورد اینکه آیا شانس مدال دارد یا خیر، گفت: من همیشه امیدوار بوده‌ام، اما با توجه به اینکه رقابت‌ها در شرق آسیاست، کیفیت‌مان پایین تر می‌آید. چون اختلاف ساعت داریم و بدن‌ها تنظیم نمی‌شود. به ازای هر ساعت اختلاف باید ۹ روز زودتر در محل رقابت‌ها حاضر شوید، اما اینطور نیست و یک روز مانده می‌رویم. البته برای مسابقاتی که زیر نظر کمیته ملی المپیک اعزام می‌شویم شرایط بهتر است، اما در مورد فدراسیون اینطور نیست.

برات‌زاده در مورد اینکه مگر برای فدراسیون مدال آوری مهم نیست، گفت: کسی از مدال بدش نمی‌آید، اما شاید به اندازه هزینه‌ای که می‌کند، مهم نباشد. فدراسیون هیچ تلاشی برای کسب سهمیه المپیک نکرد در صورتی که خود من هزینه زیادی برای تمریناتم در اروپا داشتم. خانه شخصی گرفتم و ۱۰۰ میلیون تومان هم خرج کردم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا