اخبار ورزشیسایر اخبار

گزارش روند طراحی لباس کاروان و بررسی بودجه در نشست هیات اجرایی

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز با بررسی موضوعات مختلف برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  فارس، هفتادو سومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح  امروز با ریاست سید رضا صالحی امیری  رئیس کمیته ملی المپیک و با حضور اعضای هیات اجرایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در  سالن جلسات شماره یک کمیته برگزار شد.

در ابتدای نشست موضوع تدوین بودجه سال ۱۴۰۰ کمیته ملی المپیک و شیوه نامه توزیع اعتبارات سال آتی، بحث و تبادل نظر و مقرر شد در نشست آینده ضمن بررسی شاخص های توزیع بودجه فدراسیونها توسط کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی، سایر شاخص های توزیع اعتبار فعالیت های پشتیبانی، اجرایی، آموزشی، فرهنگی و امور مرتبط با بازیها به همراه آنالیز مربوطه توسط دبیر کل و خزانه دار ارائه و به آن پرداخته شود.

همچنین فروتن رئیس کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک نیز گزارش مبسوطی در ارتباط با تشکیل کمیسیون اخلاق ورزش ارائه کرد که این کمیسیون در ارتباط با دستورالعمل های کمیته بین المللی المپیک، مقرارت داخلی و با توجه به ساز و کارهای تعیین شده طی روزهای آتی شروع به کار کند.

این کمیسیون تاکنون  ۵۰ جلسه برگزار و آیین نامه های مختلف اجرایی، انضباطی و اخلاقی را تدوین کردده است.

در ادامه نشست عارف نیا رئیس ستاد فرهنگی بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو گزارشی از روند طراحی و انتخاب طرحهای پیشنهادی لباس رسمی کاروان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: هدف از تشکیل ستاد فرهنگی بازیها، استفاده از تمامی ظرفیت های ملی کشور در حوزه هنری، فرهنگی و ورزشی است. برنامه و فعالیت های فرهنگی پیش بینی شده از طریق مشارکت همه دستگاه های مرتبط با این موضوع صورت خواهد پذیرفت.

عارف نیا در خصوص سمفونی ملی المپیک یادواره جهان پهلوان تختی و نماد کاروان ورزشی اعزامی کشورمان توضیحاتی ارائه کرد که  در این ارتباط صالحی امیری عنوان کرد: برنامه های فرهنگی مناسب و در خور شانی برای بازیهای المپیک توکیو تنظیم شده که بر اساس جهت گیری درست و فرایندهای علمی و فرهنگی است.

در محور سوم نشست امروز بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این فدراسیون پرداخت  که هیات اجرایی ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه فدراسیون اسکیت و رئیس آن، بر حمایت بیشتر از این فدراسیون و رشته های تحت پوشش آن تاکید کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا