اخبار ورزشیورزش تهران

ملک‌آباد:روند حاکم بر انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران مطلوب نیست

کاندیدای تصدی سمت ریاست هیات فوتبال استان تهران گفت: اینکه در فاصله دو روز مانده به انتخابات، چینش نفرات عضو مجمع تغییر می کند را چگونه باید تحلیل کرد؟

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، کاندیدای تصدی سمت ریاست هیات فوتبال استان تهران با اعتراض نسبت به تغییرات اعضای مجمع گفت: روند حاکم بر انتخابات را نمی توان روند مطلوبی توصیف کرد و رفتارهای صورت گرفته اصل بی‌طرفی را نقض می‌کند.
مهدی ملک آباد ادامه داد: اینکه در فاصله دو روز مانده به انتخابات، چینش نفرات عضو مجمع تغییر می کند را چگونه باید تحلیل کرد؟ در ادامه همه مشکلاتی که در گذشته وجود داشته و تا امروز بارها مطرح کرده ایم، همچنان روند نامناسبی را شاهدیم.
مهدی ملک آباد افزود: دوره ریاست رییس هیات هفت ماه قبل تمام شده و با نقض بدیهی ترین مقررات کمیته اخلاق و تقابل با مبحث تعارض منافع، با ادامه حضور رییس هیات شائبه زیادی را رقم زدند.حالا هم این مسائل را می بینیم و با هر عینکی به موضوع نگاه شود به تردیدها و تشکیک ها می‌افزاید.
وی افزود: اینکه بخواهند با هر ترفندی انتخابات را به سمت و سوی دلخواه ببرند یک سئوال ایجاد می‌کند و آن این است که بودن در این هیات چه منافعی دارد که این رفتارها را برای جلوس بر صندلی ریاستش شاهدیم؟
کاندیدای تصدی سمت ریاست هیات فوتبال استان تهران در پایان گفت: امیدوارم ناظران امر، به اصلاح این روند بپردازند در غیر این صورت نمی توان به انتخابات به دیده سلامت نگریست.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =

دکمه بازگشت به بالا