اخبار ورزشیسایر اخبار

مقصودلو: با سرعت در حال آماده‌سازی شرایط برای انتخابات هستیم/ مجمع باید زودتر برگزار شود

سرپرست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: با سرعت در تلاش هستیم تا شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم کنیم.

به گزارش پیشرو اسپرت، محمدرضا مقصودلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط فدراسیون فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس اظهار داشت: با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد منصوب شده‌ام و مشغول به فعالیت هستم. من در جریان اتفاقاتی که پیش از حضورم در فدراسیون افتاد، نیستم و تنها بر حسب وظیفه به این سنگر آمدم و پس از ابلاغیه‌ای که به من دادند، فعالیتم را شروع کردم.

وی ادامه داد: با توجه ه شیوع ویروس کرونا اکثر مسابقات ورزشی تعطیل شده، اما ما تلاش می‌کنیم در این شرایط هم آموزش‌های آنلاین را برای علاقمندان داشته باشیم. دوره‌های آموزش آنلاین با استقبال خوبی همراه شده و در تلاش هستیم تا کیفیت آنها را بالا نگه داریم.

سرپرست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: وظیفه من فراهم‌سازی شرایط برای برگزاری انتخاب است و تلاش می‌کنم با سرعت بالا این شرایط را آماده کنم. به هر حال انتخابات باید هرچه زودتر برگزار شود تا تکلیف این فدراسیون هم برای آینده مشخص شود. در حال انجام امور فدراسیون هستم تا مجمع عمومی تصمیم به برگزاری انتخابات بگیرد.

مقصودلو ادامه داد: واقعیت این است که زمان برگزاری انتخابات را نمی‌دانم و اصلاً من نباید زمان آن را تعیین کنم. مسئولان در وزارت ورزش با بررسی شرایط قطعاً تاریخی را مشخص می‌کنند تا مجمع انتخاباتی این فدراسیون هم به بهترین شکل برگزار شود.

وی درخصوص شرایط مالی فدراسیون، تصریح کرد: از زمانی که من به این مجموعه آمدم، تلاش کردم تا مدیریت خوبی بر تمام مسائل داشته باشم. فدراسیون بدهی‌هایی داشت که البته مبالغ آن بالا نبود و در حال تسویه آنها هستیم. از نظر مالی دچار مشکل نیستیم؛ فقط در انتظار شکست کرونا هستیم تا بتوانیم بهتر برنامه‌ریزی کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا