اخبار ورزشیورزش تهران

معرفی مجموعه بزرگ اسکواش برج میلاد به عنوان پایگاه قهرمانی و استعدادیابی کشور در پایتخت

در راستای سیاست های وزارت ورزش و جوانان در حمایت از بخش خصوصی و همراستایی با دستور العمل تاسیس پایگاه های استعدادیابی و استعداد پروری فدراسیون اسکواش ایران، با حکمی از سوی دکتر مسعود سلیمانی، ریاست فدراسیون اسکواش ایران، مجموعه بزرگ اسکواش برج میلاد به عنوان پایگاه قهرمانی و استعدادیابی کشور در پایتخت اعلام شد.
به گزارش پیشرو ورزش،مدیر و موسس این پایگاه، عبدالرضا حاج نصرالله مدیر مجموعه اسکواش، پدل و راکتبال برج میلاد، مستانه کرم پور، مربی به نام اسکواش ایران به عنوان مدیر فنی این پایگاه تعیین شدند.
در این پایگاه استعدادیابی و قهرمانی که به صورت شورایی برنامه ریزی میگردد، تیم قوی و با برنامه ریزی دقیق متشکل از آقای مسعود قره ضیالدینی سرمربی اسبق تیم ملی و کارشناس خبره فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران ، خانم نازنین حیدری، سرمربی تیم ملی بانوان اسکواش ایران و خانم پرند دولتی مربی تیم ملی بانوان به همراه محمدرضا حاج نصرالله مربی و بازیکن با سابقه اسکواش کشور، محمودرضا بهروزنیا، مربی استعدادیاب و دبیر کمیته کودکان فدراسیون اسکواش ایران، حضور دارند.
عبدالرضا حاج نصرالله، ضمن تقدیر و تشکر از دکتر سلیمانی ریاست فدراسیون برای اعتای این مجوز گفت: با توجه به ظرفیت های خوبی که در حوزه قهرمانی ورزش اسکواش در کشور و تهران وجود دارد برنامه ریزی دقیق را انجام داده ایم تا استعدادیابی مستمری که در حوزه ورزش جوانان انجام شود، و در نظر داریم باشگاه برج میلاد مکان مناسبی برای رشد این استعدادها باشد و این افتخار بزرگی است که به عنوان پایگاه قهرمانی و استعدادیابی در پایتخت شناخته شویم و این مجموعه بهترین مکان برای رشد قهرمانان است.
وی در ادامه گفت: نگاه ویژه و خاصی به این پایگاه ورزش قهرمانی اسکواش داریم، معتقدیم پایگاه تخصصی ورزش اسکواش ، راه قهرمانی ورزشکاران را آسان می کند و ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی هایی که انجام می شود، مستعدین شناخته شده به طور منظم زیرنظر کادر مجرب تمرین خود را پیگیری کنند تا شاهد جهش چشمگیر و قابل لمس در ورزش اسکواش و قهرمانی باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا