اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

معرفی تیم بعدی ستاره سابق بارسلونا

مقصد بعدی ستاره تیم ملی اروگوئه مشخص شد.

به گزارش پیشرو ورزش، رومانو در آخرین گزارش خود تایید کرد که لوییز سوارز با قراردادی آزاد به باشگاه گرمیو برزیل خواهد پیوست.

این خبرنگار ایتالیایی مدعی شد که باشگاه سعودی الخلیج پیشنهادی به ستاره دنیای فوتبال ارائه کرده که او تا ۱۸ ماه آینده در لیگ عربستان توپ بزند؛ این پیشنهاد که نزدیک به ۶ میلیون دلار گزارش شده با مخالفت سوارز همراه شد تا ستاره سابق بارسلونا راهی لیگ برزیل شود.

گفته می‌شود سوارز با باشگاه گرمیو به توافق شفاهی رسیده و اکنون همه منتظر هستند تا این قرارداد امضا شود. پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده این بازیکن به صورت رسمی عضو باشگاه گرمیو شود.

لوییز سوارز که فصل گذشته برای اتلتیکومادرید بازی می‌کرد در ابتدای این فصل به باشگاه ناسیونال اروگوئه پیوست و یک نیم فصل برای این تیم بازی کرد. او در این تیم ۱۶ بازی انجام داد و توانست ۸ گل هم به ثمر برساند.

سوارز از سال ۲۰۰۱۴ تا ۲۰۲۰ برای بارسلونا بازی کرد و موفق شد به ۳ جام معروف لالیگا، کوپا‌ دل‌ری و لیگ قهرمانان اروپا به همراه لیونل مسی دست پیدا کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا