اخبار ورزشیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

معاون وزیر ورزش در دیدار با قهرمانان کشتی: ورزشکاران وظیفه‌گرایی را مدنظر قرار دهند

سید محمد پولادگر معاون وزیر ورزش گفت: مهم است که ورزشکار وظیفه‌گرایی را مدنظر قرار دهد.

به گزارش پیشرو ورزش، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در دیدار خود با ملی‌پوشان کشتی پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی بلگراد، اظهارداشت: آرزوی من این است که در ورزش قهرمانی، هم مدیریت ورزش کشور و تیم‌های قهرمان ما وظیفه‌گرا باشند تا نتیجه‌گرا. حُسن وظیفه‌گرایی این است که افراد نسبت به وظایف خود متعهد هستند و همه کمک می‌کنند تا شما بهترین عملکرد را داشته باشید.

وی ادامه داد: اگر قهرمان بداند به وظایف خودش عمل کرده است و تمام تلاش خود را کرده باشد، از نظر من برنده است و مهم نیست چه نتیجه‌ای گرفته شود. همه حریفان شما زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند. این خیلی مهم است که ورزشکار، نگاهش به قهرمانی این باشد و وظیفه‌گرایی را مدنظر خود قرار دهد.

پولادگر خاطرنشان کرد: ما باید در مسابقات طوری عمل کنیم که وقتی حریف بر ما غلبه کند که بیشتر از ما تلاش کرده باشد. هر کسی بهتر تلاش کند، بهتر نتیجه می‌گیرد. همه مردم دعاگو و چشم انتظار شما هستند و امیدوارم دل همه را شاد کنید و نمایندگان خوبی برای کشورمان باشید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا