اخبار ورزشیسایر اخبارویژه‌های خبری

معاون وزیر ورزش: باوجود سیاه نمایی دشمنان مشخص شد ورزش بانوان در جمهوری اسلامی جایگاه بالایی دارد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: مشخص شد در جمهوری اسلامی ایران باوجود سیاه نمایی دشمنان، ورزش بانوان دارای جایگاه بالایی است.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد پولادگر در مورد مدال‌های کسب شده توسط بانوان ملی پوش کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: این موفقیت‌ها بی‌نظیر بود و نشان داد که ورزش بانوان در جمهوری اسلامی ایران باوجود سیاه نمایی دشمنان، دارای جایگاه بالایی است. به همان اندازه که به ورزش آقایان توجه می‌شود، برای شکوفایی بانوان در میدان ورزش برنامه ریزی ویژه وجود دارد.

وی در خصوص کسب مدال برنز فرانک پرتو آذر در ماده کوهستان دوچرخه سواری، گفت: این یک مدال تاریخی بود. ما تا به حال در بخش دوچرخه سواری بانوان در بازی‌های آسیایی مدال نداشتیم که خانم پرتوآذر با شایستگی آن را به دست آورد.

پولادگر همچنین در خصوص قطعی شدن مدال برنز تیم ملی تنیس روی میز، عنوان کرد: در جاکارتا ۲۰۱۸ نوشاد عالمیان موفق شد بعد از ۵۲ سال ایران را در بخش انفرادی تنیس روی میز صاحب مدال برنز کند. حالا در بخش تیمی بعد از ۶۵ سال یک نتیجه کم نظیر به دست آمد. من امیدوارم رنگ مدال در بخش تیمی مرغوب تر از گذشته باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمان و حرفه‌ای در خصوص فینالیست شدن تیم ملی مردان والیبال، گفت: والیبالیست‌ها تاکنون عملکرد خوبی داشتند که ان‌شاالله با پیروزی در فینال، آغازگر روند طلایی کاروان ورزشی ایران اسلامی خواهند بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =

دکمه بازگشت به بالا