اخبار ورزشیفوتبال جهان

مطبوعات ایتالیا علیه یوونتوس ؛ پیرلو را بیرون کنید ؛ یووه مقابل میلان لت و پار شد!

مطبوعات ایتالیا از شکست تحقیرآمیز یوونتوس مقابل میلان نوشتند و از عملکرد پیرلو شدیداً انتقاد کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته در مهمترین بازی هفته سری‌آ ایتالیا، یوونتوس مقابل میلان شکست تحقیرآمیز ۳ بر صفر را تجربه کرد و یک قدم از رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا دور شد.

در بازی دیشب که بسیاری انتظار داشتند با کمک رونالدو، یوونتوس مقابل میلان به برتری دست یابد و به انتقادات پاسخ محکمی بدهد، اما پایش لغزید و شکست سنگینی را تجربه کرد تا خشم هواداران بیانکونری و مطبوعات ایتالیا را به همراه داشته باشد.

گازتا دلا اسپورت با تیتر «میلان حیرت آور» و «یوونتوس لت و پار شد» از شکست یووه مقابل میلان صحبت کرد.  این روزنامه نوشت که روسونری نشان داد لایق رسیدن به لیگ قهرمانان اروپاست.

در جدول سری‌آ، اینترمیلان، قهرمان این دوره ایتالیا با ۸۵ امتیاز صدرنشین است و تیم های آتالانتا با ۷۲ امتیاز، میلان با ۷۲ امتیاز، ناپولی با ۷۰ امتیاز و یوونتویس با ۶۹ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

کوریره دلا اسپورت با تیتر «پیرلو را بیرون کنید» عصبانیت خود را نسبت به نمایش یوونتوس نشان داد و عنوان کرد این شکست روحیه یووه‌ را نابود کرد.

توتواسپورت هم نوشت: میلان فوق العاده ؛ خداحافظ پیرلو!

این روزنامه از عملکرد دیدنی میلان در بازی مقابل یوونتوس صحبت کرد و نمایش یوونتوس را غیرقابل دیدن دانست.

توتواسپورت نوشت که عملکرد پیرلو غیرقابل دفاع است و باید از این تیم برود.

طبق گزارش‌ها تا چند ساعت آتی پیرلو از جمع یوونتوس جدا خواهد شد و این اسطوره باشگاه در کمتر از یک فصل از مربیگری این تیم اخراج می‌شود.(اینجا بخوانید)

طبق برخی گزارش‌ها، رونالدو نیز در اندیشه ترک یوونتوس است. (اینجا بخوانید)

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 14 =

دکمه بازگشت به بالا