اخبار ورزشیفوتبال جهان

مطبوعات اسپانیا | اعتماد جالب زیدان به ترکیب جوان رئال / اتلتیکو به خودت بیا

مطبوعات اسپانیا در چاپ امروز خود در خصوص شکست اتلتیکومادرید، دیدار امشب رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و جدال حساس بارسلونا مقابل الچه صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا  در روز ۶ اسفند – ۲۴ فوریه در خصوص مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.

شب گذشته در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکومادرید در خانه و در ورزشگاه وندامتروپولیتانو مقابل چلسی شکست خورد تا صعود این تیم سخت شود.

بررسی روزنامه‌های ورزشی روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

مارکا چاپ مادرید تیتر «آنها باید به خودشان بیایند» به روی جلد برد و از باخت شاگردان سیمئونه و ناکامی‌های هفته‌های اخیر اتلتیکو صحبت کرد. این تیم در ۵ بازی اخیر خود تنها یک برد را کسب کرده و در ۲ بازی شکست خورده است.

آ.اس چاپ مادرید عکس زیدان را به جلد اصلی برد و صفحه امروز خود را به رئال مادرید اختصاص داد. این روزنامه مادریدی با تیتر «من بهترین‌ها را دارم» از صحبت زیدان پیش از دیدار مقابل آتالانتا صحبت کرد و از نبود بازیکنان اصلی در دیدار حساس امشب نوشت.

رئال مادرید بدون بنزما، ازارد، راموس، کارواخال، مارسلو، رودریگو، اودریوزولا و والورده به این مسابقه می‌رود.

آ.اس همچنین تیتر «وقت بازگشت است» را برای اتلتیکومادرید به کار برد و از نمایش ضعیف این تیم مقابل چلسی صحبت کرد. آنها در خانه نتوانستند موقعیت بزرگی روی دروازه حریف ایجاد کنند و حالا باید در دیدار بازگشت مقابل چلسی شکست یک بر صفر خود را جبران کنند.

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا تیتر «کومان اعتقاد دارد که می‌تواند» را به روی جلد برد و از بازی امشب آبی‌اناری‌ها در دیدار معوقه هفته اول لالیگا مقابل الچه صحبت کرد. موندو نوشت که کومان معتقد است که بارسلونا می تواند در لالیگا به پا خیزد و در کوپادل‌ری سویا را شکست دهد و به فینال رسد.

اسپورت چاپ بارسلونا نیز با تیتر «ما می توانیم» به حمایت از تیم کومان پرداخت و از اعتماد سرمربی بارسلونا به ترکیب خودش نوشت. اسپورت به مصاحبه کومان واکنش نشان داد و نوشت بارسلونا می‌تواند با کمک کاپیتان‌های خود بهبود یابد. (در اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا