اخبار ورزشیفوتبال جهان

مسی به خاطر تست دوپینگ با بارسلونا به فرودگاه نرفت!

ابرستاره آرژانتینی بارسلونا بعد از باخت سنگین از لیورپول و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، به همراه یارانش به فرودگاه نرفت زیرا در آنفیلد مجبور به دادن تست‌های دوپینگ شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، شب گذشته رویای بازگشت لیورپولی‌ها مقابل بارسلونا تحقق یافت.تیم قدیمی جزیره که در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۳ بر صفر در نیوکمپ بازنده شده بود، در آنفیلد با زدن ۴ گل احیاشد.

تیم یورگن کلوپ قبل از این رویارویی با مشکل عدم حضور محمد صلاح و فیرمینو، دو مهاجم تاثیرگذارش به خاطر مصدومیت مواجه بود.

اما مربی آلمانی از این امر دچار واهمه نشد و با برنامه‌ریزی کامل و استفاده از تمام ظرفیت کادر نفراتش، بردی رویایی را مقابل لیونل مسی و یاران صاحب نامش رقم زدند.به این ترتیب تیم لیگ برتری به فینال مسابقات راه یافت.

اما بعد از اتمام این بازی تلخ و فراموش‌نشدنی، مسی به همراه سایر نفرات بارسلونا، سوار بر اتوبوس حامل تیم نشد و به فرودگاه نرفت.بلکه مجبور به ماندن در ورزشگاه محل بازی شد.

طبق اعلام شبکه تلویزیونی ال‌‌شیرینگویتو، مسئولان ناظر بازی،‌مسی را در ورزشگاه برای تست دوپینگ نگه داشتند و این اتفاق مدت قابل توجهی رخ داد.

طبق این گزارش، بعد از اتمام کار، فوق‌ستاره آرژانتینی آنقدر ناراحت بودکه حاضر نشد با هیچ رسانه ای مصاحبه کند.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا