اخبار ورزشیورزش تهرانویژه‌های خبری

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد

مراسم تودیع رضا گل محمدی و معارفه نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، صبح امروز (شنبه) با حضور تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در این اداره کل برگزار شد .

به گزارش  پیشرو اسپرت، در این مراسم که با استقبال خوب مسئولان وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان و مدیران ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و روسای هیات های ورزشی استان همراه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گل محمدی گزارشی از عملکرد خود و وضعیت ورزش و جوانان استان تهران ارائه کرد.
وی خود را قطعه کوچکی از پازل بزرگ ورزش استان تهران طی ۴ سال مدیریت دانست و گفت: در ورزش این کارها و تلاش ها گروهی است و بدون همفکری و هماهنگی موفقیتی حاصل نمی شود و اگر توفیقی هم بوده، حاصل تلاش های همکاران خوبم در اداره کل بوده است.
گل محمدی به اهم فعالیت خود طی ۴ سال گذشته اشاره کرد و افزود: بهترین کار برگرداندن اعتماد به نفس به بدنه نیروی انسانی اداره کل بوده و به همکارانم و به مسئولان این مهم را تفهیم کردیم که اگر قرار است کاری در اداره کل صورت گیرد توسط کارشناسان همین اداره انجام خواهد شد، نه نیروهای وارداتی. در این راه خیلی هزینه دادیم و تا به امروز از خطوطی را که برای خودم ترسیم کرده بودم، ذره ای عقب ننشستم.
وی ادامه داد: اعتماد به نفس بزرگترین دستاورد ما در بخش نیروی انسانی بود که از نظر ما مهمترین رکن است. بی شک هر دستگاهی به نیروی انسانی خودش بها بدهد، موفق می شود .
گل محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و ادامه داد: ما درکنار وزارت هستیم و وزارت می تواند از طریق این اداره کل به خیلی از موضوعات اشراف پیدا کند .
وی در پایان با آرزوی موفقیت برای پریچهره، ابراز امیدواری کرد که این مسئولیت بزرگ را با درایت و اندیشه و استفاده از ظرفیت های اداره کل، وزارت و استانداری به بهترین نحو پیش ببرد.
همچنین نصرالله پریچهره که در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران سخن می گفت، افزود: ورزش استان تهران فقط یک استان نیست و کسانی که در ورزش پایتخت کار می کنند در اصل به ورزش کل کشور کمک می کند .
وی با تقدیر از تلاش های رضا گل محمدی در ۴ سال مدیریت خود در عرصه ورزش و جوانان استان تهران، با اشاره به حضور موثر ایشان در عرصه کشور طی سالیان متمادی گفت: اداره کل ورزش و جوانان جایگاهی بزرگ در استان تهران است و بزرگوارانی چون خطیب، تقی زاده و گل محمدی در راس آن قرار داشته اند.
وی ابراز امیدواری کرد با تلاش جمعی، به ورزش تهران سرعت بدهیم و به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ستاد وزارت که از ما خواسته شده و مورد انتظار مردم است، ورود پیدا کنیم و همه به استراتژی آینده ما کمک کنند.
پریچهره استفاده از تمام ظرفیت هیات ها و فدراسیون و تعامل با آن را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید از این تعامل استفاده کرد تا چرخ ورزش بچرخد و به اهداف خود برسیم و در این راه، تصمیم گیری ها باتفکر باشد و همواره تفکر، تلاش و توکل را سرمنشا کار خودمان قرار دهیم تا به بیراهه نرویم و به بطالت وقت نگذرانیم .
وی از احترام به ارباب رجوع گفت و ادامه داد: کسی که به اداره کل می آید، ارباب ماست. انتظار داریم که همکارانم به شرح وظایف خود احترام بگذارند، خدا را در نظر بگیرند، تقوا داشته باشند و نظم معنوی را مد نظر قرار دهند.
در ادامه

مهندس تقی زاده از لزوم استفاده از شیوه های جدید و نوین، فن آوری و اطلاعات و حذف کاغذ و بهره برداری از هوش مصنوعی گفت و تاکید کرد: باید استان تهران به عنوان استان نمونه کشوری شناخته شود و با استفاده از تمامی ظرفیت ها، نیروهای انسانی به سمتی برود که شاهد نیروهای بلاتکلیف نباشیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه کارهای بسیار زیادی در ورزش و جوانان استان تهران صورت گرفته، اما اقدامات ضروری دیگری هم لازم است که با تفکر تیمی، کار جهادی، همدلی و اشتیاق به خدمت تک تک دوستانم در استان تهران، امکان آن وجود دارد. استعدادهای ورزشی در مناطق شهری و روستایی متوازن نیست که باید مورد توجه فرار گیرد و در نشست ویژه با استاندار، وزیر، فرمانداران و مسئولان ورزش استان، طرح جامع و قطعی را برای استان تهران تعریف و تدوین کنیم و اعتبار ویژه آن هم تامین شود.
در پایان این مراسم، حکم نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران توسط مهندس تقی زاده اعطاء شد و از زحمات و تلاش های رضا گل محمدی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده، با اهدای هدایا از سوی ادارات ورزش و جوانان حوزه ها، شهرستان ها و هیات های ورزشی تقدیر شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − سه =

دکمه بازگشت به بالا