اخبار ورزشیورزش تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران: طرح کاربردی رتبه بندی باشگاه ها قطعا خروجی مناسبی خواهد داشت

جلسه هم اندیشی و آموزش دستورالعمل رتبه بندی باشگاه های ورزش کشور با حضور نمایندگان استان های قم، قزوین، البرز، زنجان، مازندران، سمنان و اصفهان به میزبانی تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در این جلسه که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، (شنبه) در هتل شهر تشکیل شد، “علی جوادی” مدیرکل تاکید کرد: طرح کاربردی رتبه بندی باشگاه ها که مورد تبادل آراء و کم و کیف آن مورد بررسی قرار می گیرد، قطعا خروجی مناسبی خواهد داشت.
وی افزود: جریان تدوینی این شیوه نامه برای رتبه بندی در مدیریت ورزش کشور بسیار اثرگذار خواهد بود و اگر در مرحله اجرا و نظارت مورد استفاده باشد، بسیاری از ضعف ها در ماموریت ها و مسئولیت ها شناسایی خواهد شد و برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می توان از آن به عنوان یک تشکیلات حاکمیتی و حکمرانی در ورزش بهره برد.
در جلسه هم اندیشی و آموزش رتبه بندی باشگاه های ورزشی کشور، سیروس احمدی سرپرست دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها با اشاره به دغدغه های مدیریت نظارت بر باشگاه های ورزشی در کشور؛ اجرایی شدن دستورالعمل رتبه بندی باشگاه هارا یک گام به سوی رفع نواقص و استفاده بهینه از ظرفیت بخش خصوصی دانست.
وی از میزبانی خوب اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و اهتمام در جهت برگزاری این نشست در گروه یک استان ها تقدیر و تشکر کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =

دکمه بازگشت به بالا