اخبار ورزشیورزش تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران: صلاحیت‌سنجی مدارس فوتبال باید با نگاه تیزبینانه باشد

نشست هماهنگی و تبیین سیاست های واحد و یکپارچه و کمک به مدارس فوتبال فعال

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در نشست هماهنگی و تبیین سیاست های واحد و یکپارچه و کمک به مدارس فوتبال فعال گفت: صلاحیت‌سنجی مدارس فوتبال باید با نگاه تیزبینانه باشد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، اولین جلسه هماهنگی و تبیین سیاست‌های واحد و یکپارچه و کمک به مدارس فوتبال فعال با نقش هیات‌های فوتبال حوزه و شهرستان‌ها، با حضور “علی جوادی” مدیرکل و مسئولان هیات‌های فوتبال و روسای ادارت ورزش حوزه‌ها و شهرستان‌ها در سالن آمفی تانر اداره کل برگزار شد.
در این جلسه “علی جوادی” با اشاره به اینکه باید به فوتبال نگاه صحیحی داشت، گفت: روسای ادارات در مسیر سیاست‌گذاری دولتی هستند، در حالی که روسای هیات‌ها در مسیر سیاست‌های تبیینی از جانب هیات‌های فوتبال و فدراسیون این رشته قرار دارند. به همین دلیل اگر در تلفیق این دو از دکترین کلی نظام و در نهایت نظام بین‌المللی تبعیت شود، می‌تواند همه انرژی‌ها را در یک مسیر صرف کند و به نتیجه برسد.
وی ادامه داد: ما در کشوری فعالیت می‌کنیم که ارزش‌ها در آن حاکم است.، در حالی که در برخی کشورها نگاه ارزشی و متفاوت با ایران دارند. بر همین اساس و به تبع آن باید نوع و نحوه عملکردمان را نسبت به مجموعه مدیریت در کار ورزش ببینیم، به ویژه فوتبال که مخاطب و علاقه‌مندان زیادی در تهران دارد. در واقع باید محیط ارزشی را برای سالم شدن حضور نوجوانان و رده‌های پایه به ویژه در تابستان که مدنظر و دغدغه خانواده‌هاست، فراهم کنیم.
جوادی گفت: صلاحیت‌سنجی باید با نگاه تیزبینانه برای مدارس فوتبال انجام شود. تبعیت کردن هیات‌های فوتبال از سیاست‌های هیات استان و اداره کل ورزش و جوانان، همگی بر این اصل استوار است که فوتبال فضای سالم و با خروجی را داشته باشد.
وی با اشاره به اثرات آموزش خاطرنشان کرد: این موضوع را در فضای فوتبال تهران خیلی کمتر می‌بینیم. تهران باید سرمایه‌گذاری بیشتری در فوتبال داشته باشد. در واقع باید تولیدها بیشتر باشد و استان تهران نفرات بیشتری در تیم‌های ملی داشته باشد. رشد فوتبال تهران با مشکلات و کاهش روبرو شده و از آنجا که سرمایه فوتبال تهران باید در همین پایتخت ایجاد شود، باید از مهاجرت در فوتبال تهران جلوگیری کنیم.
گفتنی است در این جلسه چگونگی مدیریت مدارس فوتبال و همچنین صدور مجوزها و فرایند آنها در کمیسیون ماده پنج و مسائل قانونی، مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد اداره کل در این زمینه کمک کرده و در مسیر قانونی، بیشتر این موارد را انجام بدهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا