اخبار ورزشیورزش تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران: اثر بخشی کارهای فرهنگی در ورزش مبتنی بر بهره مندی از ابزارهای نوین است

در نشست شورای فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران عنوان شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در نشست شورای فرهنگی ورزشی اداره کل تاکید کرد: اثربخشی کارهای فرهنگی در ورزش باید مبتنی بر بهره مندی از ابزارهای نوین باشد.

به گزارش پیشرو ورزش، در این نشست که روز گذشته در حضور “احدی” مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به همراه معاونین اداره کل ورزش و جوانان و روسای ادارات حوزه ها و شهرستان ها، در سالن آمفی تاتر اداره کل برگزار شد، “علی جوادی” افزود: در موضوعات فرهنگی، عامل اثر بخش، اقدام گرا، قدرت هماهنگی کننده و نظام فکری همسو با سیاست های تدوینی باید مد نظر قرار گیرد.
مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست، گفت: اراده و نگاه عمیق موضوعات فرهنگی در اداره کل ورزش و جوانان تهران با اجرای برنامه های متعددی که گزارش شده، قابل تقدیر است.
“احدی” ادامه داد: تقویت پویش های مردمی به ویژه در اربعین حسینی مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان است.
گفتنی است نشست شورای فرهنگی ورزشی اداره کل با دستور جلسه برنامه ریزی فرهنگی المپیاد استعدادهای برتر کشور، بررسی زمان برگزاری دوره تکمیلی تربیت مربی فرهنگی و برنامه ریزی های فرهنگی در مراسم اربعین، رسم جوانمردی، هواداران و جشنواره های فرهنگی برگزار شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا