اخبار ورزشیورزش تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران:حضور در راهپیمایی روز قدس یک فریضه الهی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک فریضه الهی بوده و وظیفه ما هست تحت هر شرایطی دوشادوش جامعه بزرگ ملت ایران در روز قدس شرکت کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، در جریان راهپیمایی امروز روز قدس، “علی جوادی” که چندی پیش در حادثه هلیکوپتر در کرمان مصدوم شده بود و با ویلچر در این مراسم حضور داشت، گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک فریضه الهی بوده و وظیفه ما هست تحت هر شرایطی دوشادوش جامعه بزرگ ملت ایران در روز قدس شرکت کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: کماکان درمان و مداوای خود را انجام می‌دهم و با دعای خیر مردم شرایطم روز به روز بهتر می‌شود.
گفتنی است، ورزشکاران و جامعه ورزشی استان تهران امروز (جمعه) همزمان با روز جهانی قدس با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر ثابت کردند که حامی مظلومان فلسطین هستند و با فریادهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از ایادی استکباری اعلام کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا