اخبار ورزشیسایر اخبار

نامه اعتراض‌آمیز جمعی از کاندیداهای همگانی به وزارت ورزش/ زمان انتخابات همچنان نامعلوم

جمعی از نامزدهای ریاست فدراسیون ورزش همگانی در نامه‌ای به وزیر ورزش خواستار بررسی زمان انتخابات شدند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون ورزش همگانی ۲۲ مهرماه امسال به پایان رسید و سوابق مدیریتی و مدارک ۹ نفر از نامزدها به تایید رسید اما با وجود گذشت بیش از ۴ ماه از پایان ثبت‌نام هنوز وزارت ورزش زمان انتخابات این فدراسیون را اعلام نکرده است.

این فدراسیون در حالی با سرپرست اداره می‌شود که در این فاصله با حاشیه‌های زیادی هم روبه‌رو بوده است. معرفی افشین ملایی به عنوان سرپرست و کناره‌گیری وی بعد از ۶ ماه به دلیل ثبت‌نام برای ریاست فدراسیون یکی از مهمترین مسائلی بوده که انتقاد برخی از کاندیداها را به دنبال داشته است.

افشین ملایی در زمان سرپرستی فدراسیون اعلام کرده بود برنامه‌ای برای ریاست ندارد اما بعد از ۶ ماه فعالیت تصمیم گرفت تا برای ثبت‌نام اقدام کند. با انصراف وی، مهرماه امسال احمد گواری به عنوان سرپرست معرفی شد.

تمام این اتفاقات و با توجه به فعالیت ملایی به عنوان مدیرکل همگانی وزارت ورزش، کاندیداها در نامه‌ای به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان اعلام کردند عدالت در این انتخابات رعایت نشده و مشخص نیست با وجود گذشت ۱۰ ماه از سرپرستی این فدراسیون چرا وزارت ورزش انتخابات را برگزار نمی‌کند.

متن نامه به شرح زیر است:

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 14 =

دکمه بازگشت به بالا