اخبار ورزشیفوتبال

محافظ مسی چقدر پول می گیرد؟

مبارز MMA پول خوبی را برای محافظت از بهترین بازیکن تاریخ فوتبال به جیب می زند.
به گزارش پیشرو ورزش، باشگاه اینتر میامی برای محافظت از لیونل مسی، قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ و خانواده اش «تیمی ۵۰ نفره» استخدام کرده است.
دارنده ۸ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا از لحاظ شهرت بعد از رونالدو در فضای مجازی مشهورترین فرد دنیا به شمار می آید و تیم حفاظتی در حد مقامات بلندمرتبه سیاسی کشوری دارد.
پیش از این محافظ شخصی مسی در یک سال گذشته در چندین رویداد با اقدامات امنیتی خشونت آمیز خبرساز شده بود. او حتی در خارج از زمین بازی هم حواسش به مسی است تا هواداری نتواند نزدیک اسطوره آرژانتینی شود.
در زیر می توانید یکی از اقدامات سخت گیرانه امنیتی بادیگارد مسی را تماشا کنید.
نشریه دیلی میل انگلیس می نویسد که یاسین چوگو، تونسی الاصل و عضو سابق نیروی دریایی ارتش آمریکا تیم ۵۰ نفره محافظت از مسی و خانواده اش را رهبری می کند و ملقب به «سایه مسی» است.
نشریه انگلیسی درباره جزئیات دستمزد بادیگارد شخصی مسی گزارش می دهد که درآمد یاسین برای محافطت از بهترین بازیکن تاریخ فوتبال سالیانه «۳٫۵ میلیون دلار» است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا