اخبار ورزشیفوتبال جهان

مانچینی: برای حل مشکل گلزنی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم

سرمربی تیم ایتالیا گفت: ما این فرصت را داریم که بازیکنان جوان با کیفیتی را در خط حمله امتحان کنیم و این می تواند برای آینده مفید باشد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی ایتالیا در چارچوب رقابت‌های یورو ۲۰۲ و در مرحله مقدماتی فردا به مصاف فنلاند خواهد رفت.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: آنها از نظر فیزیکی بهتر از بچه های ما هستند.این بازی برای ما بسیار دشوار خواهد بود گرچه آنها در رتبه ۵۷ فیفا قرار دارند اما از کیفیت خوبی برخوردار هستند.فنلاند واقعاً در این گروه خوب عمل کرده، آنها شایسته مقام دوم هستند و امکان صعود را دارند.

سرمربی آتزوری در مورد غیبت وراتی و جایگزین وی گفت: ما دو جلسه دیگر تمرین خواهیم داشت لورنزو پلگرینی و سنسی در شرایط خوبی هستند.البته من تغییراتی ایجاد خواهم کرد و مطمئنا بازیکنان را بر اساس شرایط بازی و حریف به میدان خواهم فرستاد.

مانچینی در جواب سوالی مبنی بر اینکه ایتالیا در ۹ بازی تنها ۸ گل به ثمر رساند و در خط حمله ضعیف عمل می‌کند،‌گفت: این مشکلی است که مدت‌ها فوتبال ایتالیا با آن درگیر است.در حال حاضر موقعیت‌های بسیاری ایجاد می‌کنیم اما در گلزنی بی تجربه عمل می‌کنیم.این ضعفی است که باید برطرف شود.در تمام طول مدت حضورم برای بهبود عملکرد خط حمله تمرین و تلاش خواهم کرد.البته ما این فرصت را داریم که بازیکنان جوان با کیفیتی را امتحان کنیم و این می تواند برای آینده مفید باشد.

تیم روبرتو مانچینی فردا شب در حالی به مصاف تیم فنلاند در تامپر در ساعت ۲۳ و۱۵ دقیقه می‌رود تا ششمین پیروزی پیاپی در گروه J را کسب کند. پیروزی ایتالیا این تیم را در یک قدمی صعود قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا