اخبار ورزشیفوتبال جهان

اینتر و منچستر یونایتد علاقه‌ای به حفظ سانچس ندارند

افت فاحش الکسیس سانچس باعث شده که دو تیم منچستر یونایتد و اینترمیلان علاقه‌ای به حفظ ستاره شیلیایی نداشته باشند.

به گزارش پیشرو اسپرت، الکسیس سانچس پس از حضور در منچستر یونایتد با افت فاحشی مواجه شد و سران شیاطین سرخ تصمیم گرفتند که این ستاره شیلیایی را به اینترمیلان قرض دهند.

سانچس ۱۸ ماه ناامیدکننده را در اولدترافود سپری کرد تا در نهایت به میان شاگردان کونته در نراتزوری اضافه شد. انتقال قرضی او به اینتر هم چندان به خارج شدن او از این افت محسوس کمکی نکرده است. اگرچه درخشش زوج خط حمله اینتر با حضور لوکاکو و لائوتارو نارتینز هم باعث عدم استفاده کونته از الکسیس شده است.

شیوع ویروس کرونا هم بدشانسی دیگری بود که نصیب الکسیس سانچس شد.

البته با بازگشت فوتبال ایتالیا، شاید الکسیس سانچس آخرین شانس خود را برای حضور در ترکیب اینتر داشته باشد و باید در معدود مسابقاتی که به میدان برود عملکرد درخشانی از خود نشان دهد. درصورتی ادامه چنین روندی قطعا راهی جز جدایی او از اینتر پیش روی تیم ایتالیایی نخواهد بود و به نظر می‌رسد که شیاطین سرخ هم علاقه‌ای به ادامه همکاری با این مهاجم گلزن سابق آرسنال نداشته باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا