اخبار ورزشیسایر اخبار

مازیار خویشوند به جمع داوطلبین تزریق واکسن ایرانی برکت پیوست

مازیارخویشوند مدیر کمیته هنرمندان و ورزشکاران جوانان آینده نگر طهران به جمع داوطلبین واکسن ایرانی برکت پیوست.

به گزارش پیشرو ورزش ، طی گفتگویی که با آقای مازیارخویشوند مدیرکمیته پزشکی جوانان آینده نگر طهران داشتیم سوالاتی پیرامون واکسیناسیون داشتیم که به حضور شما مخاطبین گرامی تقدیم می گردد.

مشروح گفتگوی مازیار خوییشوند به شرج ذیل است:

باسلام خدمت شما و تشکر بابت پیگیریتون از این رویداد بسیار مهم و مبارک که در عرصه پزشکی کشور بوجود اومده بنده با افتخار در طرح واکسن برکت شرکت کردم و افتخار میکنم بعنوان یک شهروند ایرانی دانشمندان کشورم موفق به این دستاورد غرور آفرین شدند. در طی این دوسال تلاشهای شبانه روزی همه افرادی که مرتبط به ساخت این واکسن بود اینروزها به ثمر رسید و تجلی نام ایرانی در سراسر جهان بود.
طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر استفاده از واکسن بومی خودمان با همت فرزندان بی ادعا و پاک این واکسن تهیه شد و همه  این مهم را دیدند.

خب طبق هماهنگی های که با مدیران ارشد برای تزریق واکسن به چهره های هنری و ورزشی  کشور قرار شد تعدادی از این دوستان را بنده دعوت کنم و خداروشکر دوستان لطف کردند و در این طرح شرکت کردند.

جا دارد که از دوستانی که دعوت بنده رو پذیرفتند تشکر کنم بازیگران سینما و تلویزیون،ورزشکاران،فوتبالیستها.و بازیکنان اسبق تیمهای محبوب پرسپولیس و استقلال
ما در طول این سالها که تحریم بودیم خداروشکر باتلاش جهادی فرزندان این آب وخاک خیلی از قله های موفقیت رو بدست آوردیم طی تحریمهای ناجوانمردانه کشور امریکا و شخص رئیس جمهور این کشور  جوانان این کشور با وجود تحریمهای شدید توانستند افتخاری دیگری کسب کنند.

بنده حقیر به نوبه خودم تقدیر وتشکر دارم ار تمام کسانیکه این افتخار را رقم زدند.
بنده به پاس ایثار و گذشت پرسنل محترم درمان وشهدای مدافع سلامت سر تعظیم فرود میاورم و امیدوارم بزودی این روزهای تلخ تموم بشه و کسب و روزی مردم عزیزم ایران رونق بگیرد
و درپایان از شما تشکر میکنم بابت وقتی که گذاشتید و امیدوارم که تمامی مردم عزیزم در روز ۲۸ خرداد پای صندوقهای رای بیاییند و نشان بدهند که سرنوشت کشور عزیزمان ایران برایمان مهم است.

وسلام علیکم و رحمته الله وبرکاته

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا