اخبار ورزشیفوتبال جهان

لیگ ملتهای اروپا؛ هلند برای فینال سه شیرها را قربانی کرد

تیم‌های هلند و انگلیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های فوتبال اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ملی هلند با پیروزی ۳ بر یک راهی دیدار پایانی شد تا مقابل پرتغال صف آرایی کند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم‌های هلند و انگلیس در ورزشگاه  آلفونسو هنریکس گیمارش دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا را برگزار کردند.

مسابقه جذاب دو تیم در وقت های قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
راشقورد در دقیقه ٣٢ از روی نقطه پنالتی دروازه هلند را باز کرد اما دلیخت در دقیقه ٧٣ با یک ضربه سر دروازه سه شیرها را باز کرد تا بازی در ٩٠ دقیقه قانونی مساوی شده و تکلیف تیم صعود کننده به وقت های اضافه کشیده شود.
در وقت های اضافی هم هر دو تیم هجومی کارشان را آغاز کردند اما مردان کومان با انگیزه تر بودند. واکر در دقیقه ۹۷ با گل به خودی و پرومس در دقیقه ۱۱۴ توپ را وارد دروازه انگلیس کردند تا هلند به فینال برسد.

بدین ترتیب حسرت انگلیسی ها برای رسیدن به یک فینال معتبر ادامه دارد و سه شیرها بعد از قهرمانی جام جهانی ۱۹۶۶ هنوز نتوانسته اند به هیچ فینال تورنمنت معتبری راه پیدا کنند.
دیدار فینال قرار است یک شنبه هفته آینده بین تیم های ملی پرتغال و هلند به میزبانی پرتغالی ها برگزار خواهد شد
انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا