اخبار ورزشیفوتبال جهان

لیگ قهرمانان اروپا: پیروزی ارزشمند لیورپول و منچسترسیتی مقابل بنفیکا و اتلتیکومادرید

در چارچوب دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی در خانه مقابل اتلتیکومادرید به برتری رسید.

به گزارش پیشرو ورزش ، در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ۲ بازی به صورت همزمان برگزار شد که منچسترسیتی مقابل اتلتیکومادرید به برتری یک بر صفر رسید و لیورپول در یک بازی بزرگ با نتیجه ۳ بر یک از سد نماینده پرتغال گذشت.

دیدار منچسترسیتی و اتلتیکومادرید با دفاع همه جانبه شاگردان سیمئونه دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۶۸ ، پپ گواردیولا ۳ تعویض همزمان انجام داد و همان اتفاق باعث زدن گل برتری شد.

فیل فودن، بازیکن انگلیسی منچسترسیتی وارد بازی شد و ۲ دقیقه بعد با یک پاس زیبا، دی بروینه را در موقعیت تک به تک قرار داد و این ستاره بلژیکی دروازه اوبلاک را باز کرد.

سیتی با این برد نیمی از راهِ صعود را طی کرد و باید در هفته آینده در مادرید به مصاف اتلتیکو برود.

در دیگر بازی امشب، لیورپول و بنفیکا در پرتغال به مصاف هم رفتند. شاگردان کلوپ خیلی زود توانستند با گل های کوناته ۱۷ و مانه ۳۴ به ۲ گل دست یابند. بنفیکا در نیمه دوم حملات خود را آغاز کرد و توانست با گلزنی داروین نونز ۴۹ یکی از گل ها را پاسخ دهد.

لیورپول در ادامه بازی توانست میدان را کنترل کند و در دقیقه ۸۷ با گل لوئیز دیاز به گل سوم دست یابد تا یک برد ارزشمند خارج از خانه را به ثبت رساند.

دیدار برگشت این ۲ تیم نیز هفته آینده در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد.

نکته جالب توجه این است که لیورپول و سیتی در روز یکشنبه با هم دیدار خواهند کرد تا تکلیف قهرمانی در لیگ برتر تا حدود زیادی مشخص شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا