اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

لیگ قهرمانان اروپا:شکست بارسلونا / برتری دورتموند مقابل نیوکاسل

در لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا مقابل نماینده اوکراین شکست خورد و دورتموند دوباره از سد نیوکاسل گذشت.

به گزارش پیشرو ورزش، در چارچوب بازی چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۱:۱۵ ، ۲ بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها بارسلونا در هامبورگ آلمان میهمان شاختار دونتسک اوکراین قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا رقابت در گروه H جذاب‌تر شود.

در این بازی برای شاختار دونتسک سیکان در دقیقه ۴۰ گلزنی کرد. البته شاختار در دقیقه ۸۷ نیز گلزنی کرد که آفساید اعلام شد. (اینجا ببینید)

بارسلونا پس از ۸ بازی بدون شکست در بازی خارج از خانه، سرانجام زانو زد تا اولین باخت خود در لیگ قهرمانان اروپای این فصل را تجربه کند.

بارسلونا با ۹ امتیاز همچنان در صدر قرار دارد و پورتو با ۶ امتیاز در جایگاه دوم است. شاختار با ۶ امتیاز سوم است و آنتورپ بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

از ساعت ۲۳:۳۰ ، پورتو در حضور طارمی به مصاف آنتورپ خواهد رفت.

در دیگر بازی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شهر دورتموند، دورتموند به مصاف نیوکاسل رفت و در یک جدال تماشایی به برتری ۲ بر صفر تا به صدر جدول موقتاً صعود کند.

نیوکاسل که در لیگ قهرمانان اروپا، در ابتدا نمایش خوبی داشت، حالا در مقابل دورتموند هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت، شکست خورد تا امیدهایش برای صعود به مرحله حذفی دستخوش تغییرات زیادی شود.

برای دورتموند در این بازی، فورکروگ و برانت گلزنی کردند. 

دورتموند با ۷ امتیاز موقتاً صدرنشین است و پاریس با یک بازی کمتر و ۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد. نیوکاسل با ۴ امتیاز سوم است و میلان با یک بازی کمتر و ۲ امتیاز قعرنشین این گروه نام دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا