اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

لیگ قهرمانان آسیا: برد ارزشمند نساجی مقابل بمبئی سیتی

تیم فوتبال نساجی در بازی با بمبئی سیتی به برتری رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم فوتبال نساجی ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی ورزشگاه شری شیو چاتراپاتی شهر پونه هندوستان به مصاف بمبئی سیتی رفت که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر صفر قائمشهری‌ها تمام شد.

با این نتیجه شاگردان مهدی رحمتی اولین بازی خود در تاریخ لیگ قهرمانان را با برد پشت سرگذاشتند‌.

ترکیب نساجی: محمد رشید مظاهری، امیر مهدی جانملکی، امیر محمد هوشمند، وحید محمدزاده، سید احسان حسینی(۶۹_ سید احمد موسوی) اسماعیل بابایی(۶۹_مهرداد عبدی) صالح حردانی، فرزاد زامهران(۵۵_ فرشید اسماعیلی) محمدرضا عباسی(۸۴_ علی داوران) و محمدرضا آزادی(۸۴_ حسن مهجوری)

سرمربی: مهدی رحمتی

ترکیب بمبئی: پوربا لاچنپا، راهول بکه، راستین گریفیث، تیری، آکاش میشرا، یوئل ون نایف، آپویا رالته، گرگ استیوارت، ال زد چانجته، بیپین سینگ(۷۶_ سینگ) و خورخه پریرا دیاز

سرمربی: دس باکینگهام

گل: محمد احسان حسینی(۳۴) و محمدرضا آزادی(۶۲) برای نساجی

کارت زرد: آپویا رالته، خوزه پریرا و یوئل ون نایف از بمبئی سیتی/ وحید محمدزاده از نساجی

کارت قرمز: –

شرح گل:

دقیقه ۳۴

فرزاد زامهران با ارسال پاس در عمق سید احسان حسینی پیش‌تاخته را به توپ رساند تا این بازیکن اولین گل تاریخ نساجی در لیگ برتر را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۲

اصرار فرشید اسماعیلی، بازیکن تازه وارد نساجی پس از یک توپ‌ربایی با پاس رو به عقب دقیق محمدرضا آزادی را در موقعیت مسلم گلزنی قرار داد تا او فاصله ۲ تیم را افزایش بدهد.

دقیقه ۶۳

در شرایطی که احسان حسینی به دلیل مصدومیت روی زمین افتاده بود، بازیکن بمبئی سیتی با کشیدن او قصد داشت مدافع نساجی را از زمین بیرون ببرد که این امر سبب درگیری شدید بازیکنان ۲ تیم شد.

حدود ۲۰۰ نفر از هواداران ایرانی با حضور در ورزشگاه به حمایت از شاگردان مهدی رحمتی پرداختند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =

دکمه بازگشت به بالا