اخبار ورزشیورزش های رزمی

لیگ جهانی کاراته وان| کاپیتان پورشیب دومین فینالیست کاراته ایران در شیلی

ذبیح الله پورشیب نماینده وزن ۸۴- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در نیمه نهایی کاراته وان سری آ شیلی به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نخستین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته، موسوم به کاراته وان از سری A  در سال ۲۰۲۰ عصر امروز جمعه با حضور ۴۶۶ کاراته‌کا از ۶۵ کشور به میزبانی کشور شیلی و در شهر سانتایگو آغاز شده است.

وزن ۸۴- کیلوگرم مردان:

دور اول:
ذبیح ا… پورشیب ۲
ولید دقالی از بلژیک صفر

دور دوم:
ذبیح ا… پورشیب ۲
میشله جیانی از ایتالیا صفر

دور سوم:
ذبیح ا… پورشیب ۳

ایگور چیخمارف از قزاقستان ۲

نیمه نهایی:
ذبیح الله پورشیب ۲

ایوان وسیچ از کرواسی ۱

حریف پورشیب در نیمه نهایی یک مدال نقره و یک برنز کاراته وان های ۲۰۱۹، برنز قهرمانی اروپا ۲۰۱۹ و طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد.

پورشیب با این پیروزی نخستین فینالیست مردان در لیگ جهانی شیلی است. پیش از این امروز رزیتا علیپور با شکست نماینده ترکیه به فینال این رقابت‌ها دست یافت و در فینال روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف جوانا رکویچ از صربستان می رود. این حریف صربستانی دارنده ۲ نقره و یک برنز کاراته وان های ۲۰۱۹ را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا