اخبار ورزشیورزش بانوان

لیگ جهانی کاراته وان| عباسعلی: مدال پاریس برایم ارزشمند است

نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان گفت: چند سالی بود که در پاریس فینالیست نشده بودم؛ اما امروز توانستم با تمام تلاش هایی که کردم مدال طلا را برای کشورم بدست بیاورم.

به گزارش پیشرو اسپرت، حمیده عباسعلی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از پاریس، پس از کسب مدال طلای لیگ جهانی پاریس، اظهار داشت: فینال مسابقات همیشه حساس و مهم می شود؛ واقعا رقابت های پاریس همیشه در طول تمام مسابقات سخت است، این رقابت ها هم خیلی سخت و حساس بود. اصلا حال و هوای مسابقات پاریس با تمام مسابقات متفاوت تر است. امروز موفق شدم با شکست نماینده ترکیه به مدال طلا برسم. حریفم کاراته‌کا سرشناسی بود، به همین دلیل یک مقدار مبارزات حساس تر شده بود.

وی افزود: چند سالی بود که در پاریس فینالیست نشده بودم؛ اما امروز توانستم با تمام تلاش هایی که کردم  مدال طلا را برای کشورم بدست بیاورم. کمک های مربی عزیزم و حمایت‌های مسئولان فدراسیون باعث این موققیت شد و از آنها تشکر می‌کنم.

عباسعلی خاطرنشان کرد: امروز در پاریس اتفاق بسیار خوبی برای من رقم خورد،  نتیجه ای که بدست آمده من را یک قدم دیگر به المپیک توکیو نزدیک کرد. طلای پاریس واقعا برایم مهم بود. طلای مدال پاریس واقعا برایم خوش رنگ تر بود چون خیلی وقت بود که در پاریس فینالیست نشده بودم، از این لحظه به سه مرحله مسابقات باقی مانده فکر می‌کنم و امیدوارم با کسب مدال در رویدادهای بعدی امتیازهای لازم را کسب کنم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =

دکمه بازگشت به بالا