اخبار ورزشیورزش های رزمی

لیگ جهانی کاراته وان|عباسعلی در یک قدمی مدال طلا / مبارزه اباذری برای برنز

نماینده سنگین وزن بانوان فینالیست شد و کاراته کا تیم مردان به دیدار رده بندی راه یافت.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در پایان دومین روز لیگ برتر کاراته وان فرانسه که با حضور ۷۰۳ کاراته کا از ۹۲ کشور در شهر پاریس پیگیری شد، حمیده عباسعلی با غلبه بر تمامی حریفانش به فینال راه یافت و صالح اباذری به دیدار رده بندی رسید.
در وزن ۶۸+کیلوگرم، حمیده عباسعلی یک بر صفر صوفیه ابیلد از دانمارک را شکست داد.
در مبارزه دوم حمیده عباسعلی ۲ بر صفر دومینیکا تاتاروآ از اسلواکی را مغلوب کرد. سپس ۴ بر ۲ مقابل آنا لائوره فلورنتین از فرانسه به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.
او ۳ بر صفر از سد الساندرا استوبلوا از بلغارستان گذشت و فینالیست شد تا فردا برای کسب مدال طلا به مصاف ملتم هوکااوغلو از ترکیه برود.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم، صالح اباذری ۲ بر صفر لوکا کاستا از بلژیک را شکست داد. سپس ۶ بر ۲ فادل بوساژ از فرانسه را برد. در بازی سوم ۳ بر صفر محمد البحری از مراکش صفر را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رسید.
او در نیمه نهایی در ثانیه پایانی یک بر صفر نتیجه را به دنیلسون ژاکوت از فرانسه واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

سجاد گنج زاده دیگر نماینده این وزن در اولین دیدار مقابل برایان ایر از آمریکا هانسوکو شد و با شکست این حریف آمریکایی در مبارزه بعدی، از دور رقابتها کنار رفت.
هادی عرب نیز ۲ بر یک مقابل ایوان لپیک از بوسنی شکست خورد و از گردونه رقابتها کنار رفت.

در وزن ۶۱- کیلوگرم، رزیتا علیپور پس از باخت مقابل دیانا شوستاک از اوکراین در هانتی از گردونه رقابتها کنار رفت.

در وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب در اولین دیدار ۷ بر ۳ نتیجه را به محمداحمد رامادان از مصر واگذار کرد و با توجه به راهیابی این حریف به فینال، پورشیب در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد.
او در این گروه ۲ بر یک مقابل تامور اسلیمانی از تونس به برتری رسید. در بازی دوم ۳ بر صفر دانیل گئورگی از مجارستان را برد و در سومین دیدار ۴ بر ۲ مغلوب چون وی وو از چین تایپه شد و از دور رقابتها کنار رفت.

تیم ایران فردا و در سومین روز پیکارها ۴ نماینده در دیدار فینال و رده بندی دارد.حمیده عباسعلی و بهمن عسگری برای مدال طلا، سارا بهمنیار و صالح اباذری برای مدال برنز مبارزه خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا