اخبار ورزشیفوتبال جهان

واکنش یوفا به کنار زدن «کوکا کولا» توسط رونالدو / اقدام پوگبا به دلیل اعتقاد مذهبی مشکلی ندارد

یوفا به کنار زدن اسپانسرهای مسابقات یورو ۲۰۲۰ توسط رونالدو و پوگبا واکنش نشان داد و از جریمه در خصوص تکرار پرده برداشت.

به گزارش پیشرو ورزش، کریستیانو رونالدو در اولین نشست خبری خود در پیش از دیدار پرتغال و مجارستان در یورو ۲۰۲۰ با کنار زدن «کوکا کولا»‌ یک جریان متفاوت در نشست‌های خبری را به راه انداخت. او به نشانه اعتراض نسبت به نوشیدن نوشابه به مردم جهان توصیه کرد که آب بنوشند و همین مسئله باعث شد تا ضرر ۴ میلیارد دلاری برای کارخانه کوکاکولا و اسپانسر اصلی یورو همراه شود.

این حرکت با اقدام شایسته پوگبا در خصوص مشروبات الکلی نیز همراه شد و ستاره مسلمان تیم ملی فرانسه با کنار زدن نوشیدنی الکلی موجی دیگر را در نشست‌های خبری به راه انداخت. این اتفاق باعث شد تا در نشست‌های دیگر خبری بازیکنانی مثل لوکاتلی، یارمولنکو و سرمربی تیم ملی روسیه به این موضوع واکنش نشان دهند.

کنار زدن اسپانسر اصلی یورو ۲۰۲۰ باعث شد تا صدای یوفا درآید و به این موضوع واکنش نشان دهد. مارتین کالن، مدیر اجرایی مسابقات یورو ۲۰۲۰ در این خصوص گفت:‌ درآمد حاصله از اسپانسرینگ در مسابقات اروپایی بسیار اهمیت دارد و بازیکنان باید متوجه باشند که نباید در این موضوع دخالت کنند. اگر این اتفاق تکرار شود ممکن است بازیکنان با جریمه همراه شوند.

کالن گفت: همکاری تیم‌ها با یوفا در خصوص اسپانسرینگ اهمیت دارد و ما از درآمد این موضوع در خصوص توسعه فوتبال استفاده زیادی می‌کنیم.

مدیر اجرایی یوفا همچنین در خصوص اقدام پوگبا پس از کنار زدن نوشیدنی الکلی گفت: اگر به خاطر مسائل مذهبی باشد، یوفا با این مسئله مشکلی نخواهد داشت. بازیکنان مسلمان می‌توانند نوشیدنی الکلی حاضر در نشست خبری را حذف کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 2 =

دکمه بازگشت به بالا