اخبار ورزشیتوپ و تور

لیگ برتر هندبال| پیروزی مدعیان در سبزوار، کرمان و دهدشت

در دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر تیم‌های سربداران سبزوار، مس کرمان و فراز بام خائیز دهدشت موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، از روز نخست بازهای هفته هفتم در سبزوار، تیم سربداران این شهر با قضاوت احمد و امیر قیصریان به مصاف ستارگان دشتستان رفت. نیمه اول این دیدار با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به سود میزبان به اتمام رسید و در نهایت تیم سربداران موفق شد با حمایت هواداران خود با حساب ۳۳ بر ۲۶ به برتری دست یافته و تیم ستارگان دشتستان را با شکست راهی دیار خود کند.

در دومین بازی روز نخست هم تیمهای مس کرمان و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم مس کرمان بود که موفق شد با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ به برتری رسیده و همچنان در صدر جدول باقی بماند.
در روز دوم رقابتهای هفته هفتم، تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت مقابل حریف خود خیبر اراک با حساب ۳۱ بر ۲۰ به برتری دست یابد.
در ادامه دیدارهای هفته هفتم، فردا سه شنبه ٩٨.٩.۵ راس ساعت ۱۵ تیمهای نیروی زمینی شاملی کازرون و زغال سنگ طبس در کازرون رو در روی هم صف آرایی خواهند کرد.
انتهای پیام

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا