اخبار ورزشیسایر اخبار

لیگ برتر تیراندازی| رکوردشکنی تیرانداز المپیکی ایران در هفته پنجم

تیرانداز المپیکی کشورمان در هفته پنجم لیگ برتر رکورد این رقابتها را شکست.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مهیار صداقت از تیم زائر در هفته پنجم لیگ برتر تیراندازی توانست در رشته تفنگ بادی با ثبت ۶۳۱٫۳ امتیاز رکورد لیگ کشور را ارتقاء دهد. پیش از این رکورد این رشته با ۶۳۰٫۹ امتیاز در اختیار حسین باقری بود.

این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم به میزبانی ساچمه بیژن در حالی پیگیری شد که در پایان مرحله مقدماتی رشته تفنگ بادی، تیم‌های نزاجا، زائر و مقاومت با غلبه بر تیم‌های هیات اردبیل، شرکت ملی حفاری و سپاهان به پیروزی دست یافتند.

در رشته تپانچه بادی نیز، تیم های شهرداری اردبیل، مقاومت و زائر در مقابل تیم های نزاجا، سپاهان و شرکت ملی حفاری به برتری رسیدند.

همچنین با برگزاری فینال رشته تفنگ بادی، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان هر دو از تیم زائر موفق به کسب مقام های اول و دوم شدند و مهدی جعفری پویا از مقاومت سوم شد.

جواد فروغی، امیر جوهری خو و محمدرسول عفتی هر سه از مقاومت به ترتیب مقام‌های اول تا سوم رشته تپانچه بادی را کسب کردند.

در این هفته از رقابتها تیم ساچمه بیژن در قرعه استراحت به سر می برد. در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، سیدجعفر حسینی رییس سازمان لیگ، الهام هاشمی سرمربی تفنگ، احمد نجفی مربی تیم تپانچه و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا