اخبار ورزشیفوتبال جهان

لیگ اروپا:تساوی بارسلونا مقابل ناپولی/شکست سنگین دورتموند مقابل رنجرز

در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بارسلونا در مصاف با ناپولی به تساوی دست یافت و دورتموند متحمل شکست سنگینی شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ فوتبال اروپا، ۴ دیدار از ساعت ۲۱:۱۵ به وقت ایران آغاز شد.

در یکی از مهمترین بازی ها، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان ناپولی بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی، زیلینسکی در دقیقه ۲۹ برای ناپولی گل زد اما در ادامه و در نیمه دوم فران تورس از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۹ بازی را مساوی کرد.

در ادامه آبی اناری ها میدان را در اختیار داشتند و فرصت های خوبی برای گلزنی ایجاد کردند اما در نهایت نتوانستند ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

در دیگر دیدار مهم برگزار شده، بورسیا دورتموند آلمان در ورزشگاه سیگنال ایندوناپارک میزبان رنجرز اسکاتلند بود و با نتیجه ۴ بر ۲ متحمل شکست سنگینی شد.

گل های این بازی را تاومیر(۳۸- پنالتی)، مورلوس ۴۱، لاندسترام ۴۹ و زاگادو (گل به خودی – ۵۴) برای رنجرز به ثمر رساندند. گل های بورسیا دورتموند هم توسط بلینگهام ۵۱ و گوئریرو ۸۲ زده شد.

زنبورهای آلمانی با این شکست سنگین شرایط شان برای صعود از این مرحله بسیار سخت شد.

در دیگر دیدارها، زنیت تیم سابق سردار آزمون در تقابل با رئال بتیس با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و شریف مولداوی هم با ۲ گل از سد اسپورتینگ براگای پرتغال عبور کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 17 =

دکمه بازگشت به بالا