اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

مطهری: رزومه من گویای رسیدن به تیم ملی است

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سوال شما قابل احترام است ولی شخص سرمربی تیم ملی باید تصمیم بگیرد. روزمه من هم گویای این قضیه این است.

به گزارش پیشرو ورزش، حمید مطهری پس از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر گفت: خوشحالم که مربی تیم ملی شدم. به این موضوع افتخار می‌کنم. از قلعه‌نویی هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد. سعی می‌کنم مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی باشم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا او خودش را سزاوار حضور در تیم ملی می‌داند، اظهار داشت: سوال شما قابل احترام است ولی شخص سرمربی تیم ملی باید تصمیم بگیرد. روزمه من هم گویای این قضیه این است.

مطهری گفت: قلعه‌نویی از بزرگان فوتبال کشور ما هستند و من پیش از اینکه مربی تیم ملی بشوم، گفتم که او سزاوار نشستن بر مسند هدایت تیم ملی و انتخاب او اصلح است.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی در رقابت‌های کافا شرکت می‌کند یا خیر، اظهار داشت: هفته آینده من به همراه خراطی راهی بیشکک می‌شوم. شرایط آنجا را خواهیم سنجید و باید شرایط کمپ، هتل و دیگر چیزها را بسنجیم. باید خیلی‌ از مسائل را سنجید ولی من حیث المجموع، رفتن ما بهتر از بازی نکردن است.

مطهری در خصوص دستیار خارجی قلعه‌نویی نیز گفت: من اطلاعی ندارم و سرمربی تیم ملی باید در این خصوص صحبت کند.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی فوتبال کشورمان می‌تواند قهرمان آسیا شود، ادامه داد: شرایط خیلی سخت است. تیم‌های پرامکاناتی در این رقابت هستند. همه باید دست به هم بدهیم و امیدوارانه کار بکنیم. ان‌شاءالله بتوانیم تیمی قابل اعتماد راهی مسابقات کنیم.

مطهری در خصوص اینکه آیا این احتمال وجود دارد که تیم ملی بدون حضور لژیونرها در کافا شرکت کند، اظهار داشت: اجازه بدهید باید به جمع بندی برسیم. همه بچه‌هایی که در لیگ داخل و لژیونر هستند، همه را زیر نظر داریم که بتوانیم با یک تیم خوب برویم. شرایط را می‌سنجیم. قلعه‌نویی به لیگ داخل اهمیت می‌دهد و ما نیز به دقت در حال رصد کردن بازی‌ها هستیم. هر کسی که شایسته است، به تیم ملی خواهد رسید.

مربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: همیشه امیدوارانه کار خواهیم کرد. تیم ملی ایران همیشه مدعی است و همیشه قهرمانانه بازی کرده و در راس کار، یک کادر ایرانی است که فکر می‌کنم می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

سرمربی سابق نساجی درمورد دلیل جدایی‌اش از این تیم حاضر به پاسخگویی نشد و اعلام کرد: لطفا سوال بعدی!

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا