اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

نعمتی: به بدهی‌های فدراسیون کشتی نپردازیم، بهتر است

سرپرست فدراسیون کشتی گفت:‌ اگر در شرایط کنونی به میزان بدهی‌های فدراسیون کشتی نپردازیم بهتر است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، بهروز نعمتی درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی، گفت: طبق توافقی که با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داشتیم، گفت: فکر می‌کنم نیمه اول تیرماه مجمع انتخابات   فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود قصد ماندن تا المپیک را دارد یا خیر گفت: چنین قصدی ندارم و این اخبار به صورت نادرست منتشر می‌شود. دوست دارم هر چه زودتر انتخابات برگزار و رئیس فدراسیون انتخاب شود.

سرپرست فدراسیون کشتی  تصریح کرد: اردوهای تیم‌های ملی در تمام رده‌های سنی به صورت منظم در حال پیگیری است. در بحث رنکینگ هم در ایتالیا و قزاقستان نتایج خوبی کسب شد. کادر فنی کشتی آ‌زاد حضور در جام یاشاردوغوی ترکیه را مدنظر دارد. در کشتی فرنگی هم نظر دوستان اعزام دو وزن به این مسابقات بود اما نظر محمد بنا این بود که چون این دو وزن المپیکی نیستند اعزام کشتی‌گیران نمی‌تواند خیلی مثمرثمر باشد.

بهروز نعمتی درباره رقم‌های متفاوتی که در خصوص بدهی میلیاردی فدراسیون کشتی مطرح می‌شود عنوان کرد: برخی از این بدهی‌ها حتی به زمان مرحوم خطیب هم برمی‌گردد اجازه بدهید برای اینکه چالش بیشتری ایجاد نشود عدد را اعلام نکنم اما در روز مجمع جمع‌بندی بازرس فدراسیون را اعلام خواهیم کرد. پرداختن به بدهی‌ها در شرایط کنونی مشکلی از کشتی دوا نمی‌کند.

وی افزود: در دیداری که با رئیس اتحادیه جهانی کشتی داشتم، مواردی که مربوط به بدهی‌های ارزی می‌شد تا حدود زیادی حل شد و قرار شد به صورت اقساطی پرداخت شود حدود  ۱۸۰ هزار فرانک هم اختلاف حساب داشتیم که آن نیز حل شد. اجازه دهید میزان بدهی‌های فدراسیون توسط بازرس در روز مجمع اعلام شود.

سرپرست فدراسیون کشتی با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها در فضای مجازی، گفت: خیلی‌ها به من بد و بیراه می‌گویند اما ترجیح می‌دهم فعلا سکوت کنم و بعد از برگزاری انتخابات درد و دل‌هایم را به مردم خواهد گفت.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان خواهیم داشت یا نه گفت: هیچ تغییری نخواهیم داشت و کادر فنی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

وی درباره اوضاع آکادمی کشتی و زمان بهره‌برداری از آن گفت: از حامیان مالی فدراسیون تشکر می‌کنم و در جلساتی که داشتیم قول دادند تا پایان سال تکمیل شود.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا