اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

قنبرزاده: سازمان لیگ فقط مجری برگزاری مسابقات است و در مسائل تیم و تاسیسات، وظیفه و اختیاری ندارد

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: سازمان لیگ فقط مجری برگزاری مسابقات است و به مسائل تیم و تاسیسات، وظیفه و اختیاری ندارد.

به گزارش پیشرو ورزش، منصور قنبرزاده قبل از آغاز مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من هم عضو مجمع هیات فوتبال استان تهران هستم و در این نشست حاضر شدم و ان‌شاءالله هر فردی که منتخب مجمع شد، همه کمکش می‌کنند. هم فدراسیون و هم جامعه فوتبال تا بتواند فوتبال استان تهران را که برای کشور خیلی مهم است موفق کند.

وی در مورد اینکه سازمان لیگ حمایتی برای زمین‌های تمرین باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال انجام نداده و حمایتی از هیات فوتبال نکرده است. اجازه بدهید رئیس جدید هیات فوتبال انجام شود، البته سازمان لیگ فقط مجری برگزاری مسابقات است و در مسائل تیم و تاسیسات، وظیفه و اختیاری ندارد و سخت‌افزار تیم‌ها ارتباطی به سازمان لیگ ندارد.

قنبرزاده در مورد اینکه جریمه ۵۰ میلیاردی استقلال و پرسپولیس کجا خرج می‌شود و آیا شفاف‌سازی در این مورد صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: این آرا باید به استیناف برود و قطعی نیست. استیناف هر وقت رای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تصویب کرد، در موردش صحبت می‌کنیم. شأن قضایی فوتبال ما این نیست که در این خصوص از این جملات استفاده کند. اما اطمینان داشته باشید که ارکان قضایی فدراسیون فوتبال کاملاً مستقل هستند، چه کمیته انضباطی و چه کمیته استیناف و همین طور که شاهد بودید به‌طور مستقل آرایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صادر کردند که جای تشکر از آنها دارد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت ثبت قرارداد آل کثیر و بازیکن خارجی سپاهان ، گفت: سپاهان در مورد دو بازیکن‌اش قراردادها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اصلاح کرد. بند کارگزار حذف شد و مبلغ قرارداد هم اصلاح شد و قرارداد سال دوم بازیکن خارجی هم با دستورالعمل مطابقت نداشت و اصلاح شد. سقف بودجه و سال دوم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ثبت نکرده بود. کمیته انضباطی رای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صادر کرد که سپاهان شکایت کارگروه و سازمان لیگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرده بود که با وجود آنکه ما سقف بودجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رعایت کرد‌ه‌ایم، چرا آنها قراردادهای ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ثبت نمی‌کنند که کمیته انضباطی در این خصوص رای داد که در صورت اصلاح قراردادها، شما بر اساس آن انجام بدهید.

وی در مورد مالیات گِوِلسیانی در پرسپولیس گفت: اینها در آرای کمیته انضباطی ثبت شده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا