اخبار ورزشیفوتبال ایران

قلعه‌نویی: خطیبی یک تیم بد بدن درست کرده

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به قول کشتی‌گیرها خطیبی یک تیم بد بدن درست کرده است.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال دو تیم سپاهان – ماشین سازی از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند.  این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان تمام شد.

امیر قلعه‌ نویی در پایان این دیدار اظهار داشت: خدا رو شکر که توانستیم سه امتیاز خوبی را بگیریم. این بازی چند حسن داشت، علی قربانی بالاخره به حقش رسید. گل هایی که مقابل پدیده زد باعث شد آسیایی بشویم. ما کلین شیت کردیم و به صدر جدول آمدیم.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: به رسول خطیبی تبریک می گویم. به قول کشتی‌گیر ها یک تیم بد بدن درست کرده است. با اینکه آنها لایه های دفاعی درست کردند. هنوز با آن سپاهان مد نظر فاصله داریم. امیدواریم که هفته به هفته بهتر شویم. بازهم نسبت به پارسال بهتر بازی می کنیم. نظم دفاعی ما بهتر شده است. چمن امروز خوب بود. نگران چمن بودیم اما خدا رو شکر بهتر از نساجی بود.

امیر قلعه‌نویی در پایان این دیدار در پاسخ به این سوال که آماده نشدن ورزشگاه آزادی برای شهرستانی‌ها فشار زیاد است اما برای تهرانی‌ها نه، نظر شما در رابطه با این موضوع چیست، گفت:‌خواهش من این است که از مدیران سوال بپرسید. حق با شما است. درست می‌گویید. باید فشار بیاورند تا استادیوم‌ها نزدیک به استاندارد باشند. اینطور خیلی خوب می‌شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: ما امروز پنالتی گرفتیم، موقعیت گل داشتیم، درواقع ۷ تا ۸ موقعیت گل داشتیم. امروز اگر لک نبود، چندین گل می‌زدیم. ما در نیمه دوم کاشته و گل داشتیم. امروز خیلی خوب بازی کردیم. نظم دفاعی، گردش توپ، موقعیت‌ گل داشتیم و این سوال یک مقدار کم لطفی است.

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که سپاهان کامل کی به دست می‌آید، گفت: تمرینات را خیلی خیلی بی موقع شروع کردیم، تعویق لیگ باعث شد تمرینات را به خوبی پیش نبریم،‌به خاطر همین بازیکنان از لحاظ ذهنی آماده نبودند. بازیکنان مصدوم ما مثل حامد بحیرائی، محمد حسینی و مهدی‌زاده،‌ایرانپوریان، از هفته‌های آینده آماده می‌شوند. تیم ما با آمدن این نفرات شرایط بهتری خواهد داشت. بازیکنان جدید ما خوشبختانه خیلی خوب با بازیکنان قدیمی هماهنگ شدند.

قلعه‌نویی در مورد بازی استنلی گفت: استنلی خیلی دیر به ما اضافه شد، زمان بیشتری می‌کشد تا او آماده شود. امروز او آمد و فشار زیادی روی تیم حریف آورد، فکر می‌کنم از دو هفته دیگر استنلی آماده شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا