اخبار ورزشیسایر اخبار

قدیمی: هاکی مظلوم است و نیاز به توجه بیشتری دارد/ مرحوم شفیع از من خواست وارد عرصه شوم

مراسم معارفه رئیس جدید فدراسون هاکی امروز با حضور تعداد زیادی از مسئولان ورزشی کشور برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم معارفه بهرام قدیمی رئیس جدید فدراسیون هاکی با حضور مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پیشکسوتان این رشته امروز در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم چهره‌هایی نظیر حسین رضازاده قهرمان و رئیس سابق فدارسیون وزنه‌برداری، منصور برزگر پیشکسوت کشتی، مهران تیشه‌گران رئیس فدراسیون ناشنوایان، ناصر طالبی رئیس سابق فدراسیون اسکی، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی، علی‌اکبر دهخدا رئیس فدراسیون دانشگاهی، عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی، کیکاووس سعیدی خزانه‌دار کمیته ملی المپیک، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس  حضور داشتند. سردار مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق باشگاه پاس و تراکتور و محمدرضا پوریا، رئیس فدراسیون بدمینتون هم از جمله نفرات حاضر در این جلسه بودند.

همچنین محمدشروین اسبقیان، رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها به عنوان نماینده وزارت ورزش و دبیرکل کمیته ملی المپیک هم به عنوان نماینده این کمیته در جلسه حضور حاضر بودند.

* اسبقیان: مرحوم شفیع نظر مثبتی روی قدیمی برای ریاست داشت

در بخشی از این مراسم شروین اسبقیان در سخنان کوتاهی اظهار داشت: داورزنی شخصاً قصد حضور در این مراسم را داشت، اما امروز صبح به مناطق سیل زده سفر و ماموریت را به من واگذار کرد. بهرام قدیمی برای جامعه ورزش کاملاً شناخته شده است و خوشحالیم که وی سکان هدایت فدراسیون هاکی را در دست می‌گیرد؛ به ویژه اینکه با این فدراسیون غریبه نیست و جزو هیات رئیسه بوده است.

وی ادامه داد: یادی هم از مرحوم شفیع کنیم که برای هاکی و ورزش زحمات فراوانی کشید. خود مرحوم شفیع نیز بعد از قانون بازنشستگی، روی قدیمی برای ریاست نظر مثبت داشت. حضور این همه چهره ورزشی در مراسم معارفه نشان از قدردانی جامعه ورزش از زحمات قدیمی است.

* باقرزاده: به قدیمی توصیه می‌کنم که هاکی فقط داخل سالن نیست

فضل‌الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی در ادامه این مراسم گفت: حضور این همه چهره ورزشی در مراسم معارفه، نشان از محبوبیت بهرام است. من کلاسم را تعطیل کردم امروز تا بیایم و به بهرام تبریک بگویم. جامعه ورزش به بهرام مدیون است و وی زمینه تحصیل تقریباً همه چهره‌های ورزشی را مهیا کردند. فقط نکته‌ای را دوستانه به قدیمی گوشزد کنم که هاکی فقط داخل سالن نیست، بلکه هاکی اصلی روی چمن است و این رشته در جغرافیای ورزش اهمیت فراوانی دارد و امیدوارم بهرام به این حوزه توجه بیشتری نشان دهد.

* برزگر: فدراسیون هاکی برای قدیمی کوچک است

منصور برزگر، قهرمان و مربی اسبق تیم ملی کشتی هم که در این مراسم حضور داشت در سخنان کوتاهی گفت: با حضور قدیمی در دانشگاه به روی جامعه ورزش باز شد. دانشگاه آزاد بدل به خانه ورزش شد و من مطمئنم در هاکی نیز ایشان با همین رویکرد مدیریت خواهد کرد و درهای هاکی را رو به همه باز می‌کند. فدراسیون هاکی برای قدیمی کوچک است.

* قدیمی: هاکی مظلوم است و نیاز به توجه بیشتری دارد

بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی هم اظهار داشت: از حضور همه بزرگان عرصه ورزش تشکر می‌کنم. همه به من لطف داشتند. من برای هاکی قصد کاندیداتوری نداشتم. مرحوم شفیع از من درخواست کرد و چون رفاقت دیرینه با وی داشتم، برای تداوم این مسیر قبول کردم که وارد عرصه شوم. باقرزاده تاکید کرد که هاکی اصلی چمنی است و حرف درستی بود و من تعجب می‌کنم چرا تا الان جدی گرفته نشده است.

وی ادامه داد: نیاز به حمایت داریم تا امکانات مهیا کنیم. رشته ما یک رشته اصیل و سنتی است و با چوگان، ورزش ملی ما قرابت دارد. باید در بخش بانوان این رشته را توسعه بدهیم. هاکی در جنوب شرقی آسیا بسیار پرطرفدار است و کشورهایی نظیر هند و پاکستان در این رشته پیشرو هستند، حتی کشورهای اروپایی‌ نظیر آلمان و اتریش از ژن این کشورها استفاده کرده و هاکی را توسعه دادند و موفقیت کسب کردند. هاکی مظلوم است و نیاز به توجه بیشتری دارد.

به گزارش فارس، بعد از این صحبت‌ها حکم ریاست بهرام قدیمی که توسط مسعود سلطانی‌فر امضا شده بود، قرائت و به وی تحویل داده شد.

در انتخابات فدراسیون هاکی که اواخر سال گذشته برگزار شد، بهرام قدیمی با ۳۵ رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون هاکی برای ۴ سال آتی انتخاب و جانشین مرحوم بهرام شفیع شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا