اخبار ورزشیفوتبال جهان

فیگو: ترک بارسلونا اصلا ساده نبود / رائول بهترین بازیکنی بود که با او بازی کردم

لوئیس فیگو از دلیل ترک بارسلونا و انتقال جنجالی به رئال مادرید پرده برداشت.

به گزارش پیشرو اسپرت، ترک بارسلونا توسط لوئیس فیگو و رفتن به رئال مادرید به نظر اصلا تصمیم راحتی نبوده است. انتقال جنجالی ستاره پرتغالی هنوز هم در بین پربحث ترین انتقال های تاریخ فوتبال است. فیگو در اولین ال کلاسیکو پس از راهی شدن به رئال مادرید در ورزشکاه نیوکمپ در تمام مدت هو می شود و حتی با کله خوک از او پذیرایی می شود.

ستاره پرتغالی در لایو اینستاگرام در این خصوص صحبت کرد و اظهار داشت: تصمیم مهمی بود ولی بسیار سخت، من شهری را ترک کردم که خیلی چیزها به من داد و احساس خوبی در آنجا داشتم.

وی ادامه داد: اما وقتی درک نمیکنی که داری چه کار می کنی و یک پیشنهاد از باشگاه دیگر به تو می رسد، می توانی آن لحظه به آن پیشنهاد فکر کنی.

ستاره پرتغالی در ادامه به تمجید از ستاره های آن وقت رئال مادرید پرداخت و رائول را یک برنده با روحیه و ذهنیت قهرمانی و برد دانست.

وی تصریح کرد: رونالدو سرعت و قدرت بالایی داشت ولی رائول برای من بهترین بود. او همه چیز داشت و همیشه گل می زد و تفاوت را می ساخت.

فیگو به غیر از رائول عنوان کرد که رونالدو و زیدان از رئال مادرید و ریوالدو و گواردیولا از بارسلوا جزو بزرگترین بازیکنانی بودند که با آنها هم بازی شده است.

وی ادامه داد: من با بازیکنان بزرگی بازی کردم. رونالدو، زیدان، ریوالدو، استویچکوف، گواردیولا، هیرو و ورون. ولی همیشه رائول بود که گلزنی می کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا