اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

فیرمینو به بارسلونا می رود

رسانه انگلیسی از توافق بارسلونا و مهاجم برزیلی لیورپول برای حضور در نیوکمپ خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، «روبرتو فیرمینو» مهاجم برزیلی تیم لیورپول با پایان‌ یافتن قرارداد خود با قرمزهای آنفیلد در تابستان، راهی اسپانیا می‌شود.

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» در خبری اختصاصی نوشته داستان فیرمینو و لیورپول پس از هشت سال به پایان رسیده و در حالی که مهاجم برزیلی اخیراً جایگاه ثابتی در تیم «یورگن کلوپ» نداشته است، در تابستان راهی بارسلونا می‌شود.

فیرمینو ۳۱ ساله که با لباس قرمزها به قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه، لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها رسیده است، در سال ۲۰۱۵ و با مبلغ ۲۹ میلیون پوند از تیم آلمانی هوفنهایم راهی لیورپول شده بود.

کلوپ آلمانی البته در نظر داشت فیرمینو را در آنفیلد نگه دارد اما مهاجم برزیلی ساز جدایی را کوک کرده و گفته دوست دارد چالش تازه‌ای را تجربه کند.

فیرمینو در ۳۶۰ بازی خود برای لیورپول ۱۰۹ گل به ثمر رسانده و انتظار می‌رود خداحافظی احساسی با هواداران این تیم در بازی پایانی لیگ برتر مقابل استون ویلا داشته باشد.

طبق گزارش‌ها، فیرمینو تنها مهاجم جدید آبی‌واناری ها نخواهد بود و «لیونل مسی» اسطوره باشگاه بارسلونا نیز در تابستان ربه نیوکمپ باز می‌گردد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دو =

دکمه بازگشت به بالا