اخبار ورزشیفوتبال جهان

فولر: آلمان می‌تواند قهرمان یورو ۲۰۲۰ شود/برای لو پایانی خوش آرزو می کنم

مهاجم و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال آلمان به موفقیت «مانشافت» در یورو ۲۰۲۰ اعتقاد دارد.

به گزارش پیشرو ورزش، «رودی فولر» به موفقیت تیم ملی آلمان در مسابقات جام ملت های اروپا «یورو ۲۰۲۰» بسیار باور دارد. او از طرفی اعلام کناره گیری «یواخیم لو» از سرمربیگری تیم کشورش را «اقدامی رهایی بخش» تلقی می کند.

فولر که زمانی در خط حمله تیم ملی آلمان می درخشید، در جام جهانی ۲۰۰۲ در نقش سرمربی تیم ملی کشورش را هدایت کرد و ژرمن ها را تا فینال رساند.

او که اکنون به عنوان مدیر ورزشی بایرلورکوزن کار می کند و برنامه می دهد، در مورد آینده تیم ملی آلمان در مسابقات جام ملت ها و بعد از آن دوره بدون «یواخیم لو» اظهار نظر است.

*فولر چه گفت؟

فولر در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: گروهی که در آن هستیم، سخت است اما با حضور لو در راس تیم ملی و مجموعه‌ای که در اختیار دارد، امکان دست یابی به هر عنوانی وجود دارد حتی قهرمانی.

اسطوره ژرمن ها در حالی چنین اظهارنظری کرده که تیم ملی آلمان در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ با فرانسه، قهرمان جهان و پرتغال، قهرمان دوره قبل اروپا همگروه است.

*آرزوی فولر

فولر ۶۰  ساله که سال ها در نقش مربی و مدیر فعالیت کرده و بسیار باتجربه است، تصمیم هفته گذشته یواخیم لو را برای کناره گیری از تیم ملی آلمان، راهی برای برداشتن فشار از تیم ملی تلقی می کند.

مهاجم سال های ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۴ مانشافت اظهار داشت: به نظرم اعلام این تصمیم برای همه آنهایی که مرتبط هستند، حتی برای شخص یواخیم لو، اقدام کوچکی جهت رهایی و برداشتن فشار است.

وی افزود: مردم می دانند که ماجرا چیست. من بعد از آن همه سال های خوبی که با او داشتیم و اوجش جام جهانی ۲۰۱۴ بود، برای او در پایان جام ملت های اروپا پایانی خوش و آشتی جویانه را آرزو می کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا